י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גבאי בית כנסת מאשדוד עצור בברזיל; נתפס עם קילו וחצי קוקאין

פרשייה חמורה: על אף האזהרות, נראה כי שוב נטמן פח לאברך חסידי תושב אשדוד, והוא נתפס בכבש המטוס כשבכליו כמות גדולה מהסם המסוכן • מקורביו ההמומים אומרים ל'בחדרי חרדים': "מדובר באברך יקר. הוא נפל קורבן" • הפרטים המלאים הנחשפים לראשונה ב'בחדרי חרדים'

כמות עצומה של סם מסוג קוקאין, צילום אילוסטרציה
כמות עצומה של סם מסוג קוקאין, צילום אילוסטרציה

דרום אמריקה - אברך חסידי תושב אשדוד נעצר בברזיל ביום חמישי האחרון, כשעליו קילו וחצי של קוקאין טהור. האברך נתון במעצר, טרם ידוע האם נפל קורבן למעשה הונאה.

על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בבדיקה של כבודת המטוס של אברך חסידי תושב אשדוד, שהגיע לנמל התעופה קורומבה הסמוך לעיר הבירה קמפו גראנדה בברזיל, נמצאה כמות גדולה מאוד של סמים שהייתה מחולקת לתשע שקיות, הנסחר בשוק הישראלי בשווי של כמיליון שקלים.


הסמים שנתפסו בכבודת האברך מאשדוד. צילום: המשטרה הפדרלית

"ישראלי נתפס עם 1.5 ק"ג של קוקאין טהור", דווח בכלי התקשורת המקומיים. על פי הדיווח, האברך ניסה לצאת לסאו פאולו, ומשם להמשיך לאירופה. הסם שנמצא בתא המטען של הנוסע, אותר בבדיקה של סוכני המשטרה הפדרלית, באמצעות מכשיר רנטגן המוצב בעלייה למטוס - זאת לאחר שהאברך היה נראה עצבני ומפוחד כאשר העביר את מזוודתו במכונת השיקוף.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היות והאברך טען בפני השוטרים כי הוא אינו דובר את השפה המקומית הפורטוגזית, רשויות החוק הביאו למקום מתורגמן לעברית. מאז נתפס, האברך שוהה במעצר.

"מדובר באברך יקר, גבאי בית כנסת ואף עוסק בקירוב רחוקים", אומר אחד ממקורביו בשיחה ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, "אין ספק שמישהו ניצל את תמימותו, ותמורת סכום כסף שכנע אותו להעביר חבילה, מבלי שציין כמובן שמדובר בסמים".
אברך חסידי סמים הברחת קוקאין הברחת סמים חרדי דרום אמריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד