י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סיפורה של גננת שתלתה את יגאל עמיר

הגננת מגבעתיים פוטרה בגלל יגאל עמיר – האם מדובר בסיפור שולי שיצא מפרופורציה ונופח?

יגאל עמיר. צילום: פלאש 90
יגאל עמיר. צילום: פלאש 90

אתמול, יום שלישי, פתח משרד החינוך בהליך משמעתי נגד גננת מגבעתיים. הסיבה: בגן הילדים בו היא עובדת כגננת, נמצאה תלויה תמונה של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל.

לפי הדיווח בכלי התקשורת השונים, הגיעו הורים לגן וגילו לתדהמתם את תמונתו תלויה על קיר הגן. אחד ההורים הזועמים, מיהר להעביר את הפרטים והמהומה שהחלה במהירות שיא – הביאה את הגננת לשימוע לפני פיטורין באופן מיידי.

התמונה הוסרה כמובן באופן מידי מהקיר, וההורים ששמו לב לכך פנו בדרישה מהעירייה שתטפל במקרה בחומרה, משם, כאמור, הגיע הסיפור למשרד החינוך שנקט בהליך ללא דיחוי.

משרד החינוך מסר לתקשורת כי מדובר בגננת מחליפה וכי נסיבות המקרה נבדקות.

טוויסט מעניין בעלילה התרחש בעקבות פוסט של אחד מהורי ילדי הגן.
"הנה סיפור על הורים מטומטמים ועל תקשורת גרועה. במקרה לגמרי, זה התרחש 70 מטר ממני בקו אוירי, בגן של אחד מילדיי.

ובכן מעשה שהיה כך היה. בשעת יצירה לקראת יום המשפחה אמרה הגננת לילדים לגזור ולהדביק דמויות מהעיתון..(לא ירדתי לעומק המשימה). בסיום המשימה תלתה הגננת את היצירות על הקיר, בלי לשים לב שאחת התמונות שנגזרו והודבקו היא לא אחרת מאשר תמונתו של אותו האיש, יגאל עמיר.

הורה שהגיע לגן בסוף היום דוקא שם לב לתמונה אך במקום לידע את הגננת, ולהפנותה לנושא צילם את התמונה והעביר לתקשורת. בבוקר שלמחרת התמונה כבר הוסרה עקב הורה אחר שדווקא הסב את תשומת לב הצוות.

היום בצהרים במאקו זעקו הכותרות על גן בגבעתיים שתלו את תמונתו של רוצח ראש הממשלה על הקיר! בynet כבר מיתנו ודיווחו על הגננת שלא זיהתה את תמונתו של יגאל עמיר (אגב, אכן הזוי שלא זיהתה, אבל היי, ראיתי כבר מקרים הזויים מאלה במערכת החינוך בלי כותרות באתרי החדשות) ניידות של ערוץ 10 חיכו מחוץ לגן הילדים!

הגננת מוזמנת לשימוע! מנהל החינוך בגבעתיים ממהר להתנער מהגננת הסוררת! ערפו את ראשה!

אז מה אם זה בא על חשבון הילדים שיחוו עוד זעזוע של פיטורי הגננת שלהם באמצע השנה, העיקר שיהיה אפשר לרחוץ בנקיון כפינו אל מול התקשורת, בואו ונקריב ממשהו על מזבחה.

ולאותה אמא/אבא שפירסמו את התמונה, אני רוצה להגיד, מכל הלב- את/ה אדיוט. חפש/י לעצמך עיסוק, תחביב, משהו, כל מה שיתפוס לך את הזמן מלהפריע למהלך חיי התקין".



יגאל עמיר גננת מנהל החינוך פיטורין תמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד