י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ב'פרוג' חנכו: אגף לזכר הזוג הנקין הי"ד

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש: "העובדה שיש מקום מקצועי כל כך באווירה חרדית הינה חשובה" • צפו בתמונות

ב'פרוג' חנכו: אגף לזכר הזוג הנקין הי"ד

במעמד מרגש רב רושם ובהשתתפות אישי ציבור ונכבדים, התקיים השבוע טקס קביעת המזוזות לאגף החדש בפרוג לזכרם של בני הזוג הנקין הי"ד שנרצחו בידי בני עוולה לפני מס' חודשים. האירוע התקיים בשילוב חלוקת תעודות למסיימי הקורסים.

את המעמד כיבדו בהשתתפותם סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, סגן ראש העיר בני ברק, מחזיק תיק התברואה ויו"ר דגל התורה בעיר מנחם שפירא, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה מנדל אייזנברג, סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך ויו"ר ש"ס בעיר אליהו דדון, מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין, סמנכ"לי קמ"ח צביקה שרייבר ואברהם יוסטמן, ישראל חשין יועץ משרד התרבות למגזר החרדי ורבים נוספים.

לאחר שהמזוזות נקבעו בשערי האגף החדש בידי אישי ציבור, נישאו דברי ברכה לרגל האירוע, כשאת המעמד מפארים צוות המרצים הבכיר של פרוג והתלמידים הרבים.

העובדה כי האגף החדש הוקם לזכרם של בני הזוג הנקין הי"ד, היוותה עילה מיוחדת להתרגשות כאשר רבים מבין התלמידים וצוות המרצים הכירו מקרוב את הגב' הנקין שהייתה בוגרת פרוג.

מנחה המעמד חיים דיקמן מנכ"ל פרוג, שיבח בדבריו את שיתוף הפעולה שיש למכללה עם קרן קמ"ח והעניק למנכ"ל הקרן תעודת הוקרה ייחודית שעוצבה ע"י בוגר המכללה..

בדברי הברכה שיבחו כולם את העשייה המקצועית והמבורכת הנעשית בפרוג, כאשר הודות לעשיה זו זוכים אלפים לרכוש מקצוע תועלתי על פי כללי הצניעות וההלכה.

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש החמיא לפעילות ואמר: "העובדה שיש מקום מקצועי כל כך באווירה חרדית הינה חשובה, ויש לעשות הכול על מנת לסייע למקום להמשיך ולהתפתח".

ראש עיריית בני ברק איחל בדבריו הצלחה רבה לתלמידים הרבים שסיימו את הקורסים ושיבח את פרוג על כך שאינה מתפשרת על כללי המקצועיות וכללי ההלכה שמשתלבים היטב יחדיו. "העירייה שמה לה למטרה להרחיב את ההכשרה והתעסוקה בעיר, ומובילה מהלכים אלו בשילוב הרבנים". אמר.

במעמד העניק ראש העיר בני ברק חנוך זייברט תעודות לעשרות תלמידים שסיימו בהצטיינות את לימודיהם במסגרת הקורסים המוצעים בפרוג.

בסיום המעמד סיירו המוזמנים בכיתות הלימוד וקיבלו הסבר על התכנים הנלמדים בו על ידי מיטב אנשי המקצוע. בתום המעמד הודו גם צוות הבוגרים להנהלת פרוג על היוזמה להקים את האגף לזכרם של בני הזוג הנקין הי"ד.























הזוג הנקין תמונות פרוג אגף קרן קמח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד