ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

תאונת אוטובוס בצפון, הרוג ועשרות נפגעים

הרוג, שני פצועים קשה ועשרות פצועים קל בתאונה בה מעורב אוטובוס של 'יונייטד טורס' שהתהפך על צידו

תאונלת אוטובוס. צילום ארכיון: פלאש90
תאונלת אוטובוס. צילום ארכיון: פלאש90

בכביש 77 סמוך לגשר זרזיר לכיוון כיכר כעביה בצפון, אירעה הערב (ד) תאונת דרכים בה מעורב אוטובוס של חברת 'יונייטד טורס', שהתהפך על צידו.

מהדיווח עולה כי במקום מטופלים על ידי כוחות ההצלה כ-30 נפגעים בדרגות פציעה שונות, פצוע אחד במצב אנוש ולאחר החייאה ממושכת נקבע מותו, שני פצועים קשה ושאר הפצועים במצב קל.

חובשת מד"א דניאל מוסלי שהגיעה למקום מספרת: "כשהגענו ראינו במרכז הכביש אוטובוס הפוך על צידו והמולה גדולה. הרבה אנשים עצרו בצד הדרך והגיעו מהכפרים הסמוכים לסייע. חלק מהנוסעים שנפצעו שכבו על הכביש וחלקם היו לכודים באוטובוס. הגענו בכוחות גדולים של מד"א למקום ובסיוע כוחות הכיבוי אנחנו מחלצים את הפצועים ומעניקים להם טיפול רפואי במקום".

מחקירה ראשונית עולה כי אוטובוס שנסע על כביש 77 מכיוון צומת ישי לכיוון המוביל במחלף זרזיר ככל הנראה פנה ימינה ומסיבה שכעת נחקרת התהפך על צידו. מהמקום פונו 13 נוסעים. 1 הרוג, והיתר פצועים בדרגות שונות. בוחני התנועה חוקרים כעת את נסיבות התאונה.

כזכור, לפני שבועיים וחצי אירעה תאונת אוטובוס המוות בכביש 1, בה התנגש אוטובוס קו 402 של 'אגד' במשאית שחנתה בצידי הכביש, ושישה מנוסעי האוטובוס נהרגו. בימים האחרונים נחקרו ארבעה מבכירי 'אגד' באזהרה, בחשד שהיו מודעים לעברו הבעייתי של הנהג, שנחשד כאחראי לתאונה הקשה.
אוטובוס תאונת דרכים כעביה גשר זרזיר פצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד