כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"אצלנו מתחפשים דווקא למרן הגר"ע"

סערת התחפושות: בת"ת 'פרחי כהונה' בצפת מעניקים מעמד מיוחד לילדים שהתחפשו למרן הגר"ע יוסף זצ"ל

"אצלנו מתחפשים דווקא למרן הגר"ע"

בעקבות הפרסום השבוע כי ישנו ת"ת ספרדי המשתייך לזרם 'מרביצי' בבני ברק, שאוסר על התלמידים להתחפש למרן הרב עובדיה יוסף זיע"א, פרסום שהוכחש בהמשך על ידי המנהל - הרי שבת"ת 'פרחי כהונה' בצפת, קיים נוהג הפוך לחלוטין, כאשר בכל שנה מתאספים כל התלמידים שהתחפשו למרן ומצטלמים לתמונה קבוצתית יחד עם מנהל הת"ת הגאון רבי בנימין כהן, וראש המוסדות הגאון רבי רפאל כהן.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מסביר אחד מאנשי הנהלת הת"ת, כי "דוקא פורים זו ההזדמנות להנחיל לתלמידים עד כמה גדולי התורה הם יקרים ומוערכים בעינינו, וילד המתחפש לדמותו של מרן הרב עובדיה - רק מסמל את השאיפות של כל נער בישראל, שהן אכן מכוונות ליעד הנכון".

לדברי אותו גורם, "מרן הרב עובדיה נחשב נשיא מוסדות 'יתד התשובה', ובחיי-חיותו אף היה מלווה את המוסדות על כל צעד ושעל. לאחר הסתלקותו הוציאו במוסדות ספר עב-כרס לזכרו המכונה בשם 'מגיד הרקיע', שזכה לתהודה ותפוצה רבה בכל רחבי הארץ".

יצויין כי בימים אלו מתארגנים ב'יתד התשובה' למעמד ההילולא המסורתית לרועה ישראל משה רבינו ע"ה, וברחבי העיר צפת קיימת דריכות וציפייה לקראת האירוע ההיסטורי והמיוחד, אשר יתקיים השנה בפורמט גדול ומפואר לכבודה של תורה, עם ציון 31 שנים למוסדות 'יתד התשובה', ובהשתתפות גדולי ומאורי ישראל.

כמידי שנה ישנה תכונה רבה גם בקרב ידידי המוסדות מכל רחבי הארץ והעולם, ומהם רבים אשר נוהגים לעלות למירון ולהשתטח על ציונו של רשב"י בז' באדר, ומשם ממשיכים בקביעות לעיר צפת בכדי להגיע להילולא הגדולה ולהשתתף בהחזקת התורה בעיר הקבלה. צוות היגוי מיוחד שוקד בימים אלה על הכנת תוכנית פרטנית ויחודית, ועל הפקת הפתעות מיוחדות לשנה זו.
יתד התשובה פרחי כהונה הרב עובדיה תחפושות שאיפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד