כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המטפלת החשודה בטלטול: "התינוק לא הפסיק לבכות, לא ידעתי מה לעשות איתו"

נורא ואיום - פעוט בן ארבעה חודשים בן למשפחה חרדית מאושפז במצב קשה במרכז שניידר בבית החולים בילינסון לאחר שככל הנראה טולטל בחוזקה על ידי המטפלת שהשגיחה עליו • לפני כשנתיים הורשעה המטפלת בתקיפת ילד שהיה תחת אחריותה • כל הפרטים על הפרשה העגומה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

מקרה מזעזע - פעוט בן ארבעה חודשים בן למשפחה חרדית מאושפז בטיפול נמרץ, לאחר שעל פי החשד נחבל בעת שהותו אצל המטפלת. המטפלת נעצרה, זו הפעם השנייה, והיום (ה') הוארך מעצרה.

ביום שני השבוע, הובא למרכז שניידר לרפואת ילדים בבית החולים בילינסון בפתח תקווה פעוט כבן ארבעה חודשים ששהה במשפחתון, והוחזר להוריו במצב רפואי המעורר חשד לנזק. הפעוט אושפז מיד כשהוא במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

במשטרת ישראל נפתחה חקירה, במהלכה נעצרה בעלת המשפחתון בת 53, במשטרה טוענים הבוקר כי יש בידיהם ראיות לכאורה לרשלנותה של המטפלת בטיפול.

"התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו", היא הודתה בחקירתה הבוקר. על פי הפרסום של אבי אשכנזי בוואלה, המטפלת סיפרה כי במשך דקות ארוכות בכה התינוק ולאחר שלא הצליחה להרגיעו היא הרימה אותו וטלטלה אותו בעוצמה.

המקרה חמור ביותר, זאת משום שבעבר נעצרה החשודה, בשנת 2011, בחשד לתקיפת ילדה שהיתה באחריותה, ובשנת 2014 הורשעה.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרה של המטפלת עד ליום ראשון.

כזכור, לפני כחודשיים סערה היהדות החרדית, כאשר התינוק משה מזרחי ז"ל, נכדו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, בן ארבעה וחצי חודשים, אושפז בבית החולים לאחר שפונה מבית המטפלת כשהוא במצב קשה. עשרה ימים לאחר מכן, הוא נפטר מפצעיו.

המטפלת נחקרה, והמשטרה דרשה לבצע נתיחה שלאחר המוות על מנת לבדוק האם נחבל וכתוצאה מכך נפטר. הרוחות סערו, הפגנות נערכו בכיכר השבת. בית המשפט העליון הכריע כי תבוצע נתיחה נקודתית בלבד, בסיומה הגופה שוחררה לקבורה.
מטפלת חשד לטלטול מרכז שניידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד