ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צביקה כהן עזר, וסמינר סמט נכנס למבנה חדש

סמינר 'סמט' נכנס בשבוע שעבר למבנה במרכז העיר, בפעילות מחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן • המנהלת: "כל תלמידה הינה בעלת הפוטנציאל להנהיג את הדור הבא" • נשיא הסמינר: "אני מעריך ומוקיר את המאמץ הגדול שעשה הרב צביקה כהן על מנת לאתר מבנה הולם" • צפו בתיעוד

צביקה כהן עזר, וסמינר סמט נכנס למבנה חדש

לאחר שנים רבות ותקופה ארוכה של מעבר ממקום למקום, סמינר ’בית יעקב - סמט’ נכנס בשבוע שעבר למבנה ברחוב ירמיהו בצמוד למבנה הסמינר הישן.

סמינר סמט הוקם לפני עשור שנים, והחל את דרכו עם מספר תלמידות מצומצם. הסמינר הוקם ע"י הרבנית שחר תליט"א, ונתמך בידי בני הזוג סמט הי"ו (ניו ג'רזי) לעילוי נשמת יקיריהם אברהם זאב וגיטל סמט ז"ל.

הסמינר עומד בנשיאות הגאון הרב שמואל פנחסי, ומלווה רוחנית ע"י הגאון הרב שמחה הכהן קוק רב ואב"ד העיר רחובות.

כיום מונה הסמינר כמה מאות תלמידות עקב שמו הטוב המציבו בשורה הראשונה עם הסמינרים המובילים בירושלים ומתאפיין ברמת לימודים גבוהה, הנהגה וחינוך עם צוות חם ומיוחד.

בשנים האחרונות סבל הסמינר ממצוקה קשה ללא מבנה ומקום לימודים ראוי, בצר להם פנתה הנהלת הסמינר למחזיק תיק חינוך חרדי בירושלים צביקה כהן אשר נחלץ ועמל ללא לאות למציאת מבנה או שטח ראוי לטובת הסמינר.

בסייעתא דשמיא לאחר מאמצים רבים ועבודה לא פשוטה נכנסו מאות התלמידות למבנה נאה ברחוב ירמיהו בירושלים. בשבוע שעבר נערך טקס חנוכת המבנה במעמד: סגן ראש העיר צביקה כהן, נשיא הסמינר הגאון הרב שמואל פנחסי, הגאון הרב שמחה הכהן קוק, הנגיד מייקל סמט ורעייתו, הצוות המקצועי והנהלת הסמינר.

הגאון הרב שמואל פנחסי אמר: "אני מעריך ומוקיר את המאמץ הגדול שעשה הרב צביקה כהן על מנת לאתר מבנה הולם המתאים לצרכי הסמינר לאחר שנים רבות של שכירות גבוהה. אני מודה ומעריך את פועלה של מנהלת הסמינר הגב’ שחר למען חינוכן של בנות ישראל על טהרת הקודש.

"כל תלמידה הינה בעלת הפוטנציאל להנהיג את הדור הבא" אמרה רבקה שחר מנהלת הסמינר.
"מטרתינו היא לגדל ולטפח נשים גדולות שתדענה לעמוד נגד פגעי הזמן, ולהעמיד דור ישרים מבורך".

שחר הביעה את הערכתה העמוקה לאשר על תיק החינוך בעירייה - צביקה כהן, ולצוות עוזריו הנאמנים והמיומנים וציינה את הדאגה האמתית, ההשקעה ללא לאות, זמן, מאמצים ומשאבים רבים, בכדי להביא לרווחת מערכת החינוך וללא ספק התוצאות ידברו בעד עצמם.

סגר"ע צביקה כהן: "מצאנו לנכון לקדם ולסייע להנהלת הסמינר ע"י מציאת פתרון ומבנה קבע על מנת לחסוך את כל הטרדות והטלטולים שסמינר זה עבר. בסמינר סמט בנות הסמינר מקבלות כלים חזקים הן מבחינה רוחנית והן מבחינה לימודית והתוצאות מדברות בעד עצמן; אני מברך על חיזוק וביסוס הסמינר עם קבלת המבנה ומתפלל להצלחת התלמידות והצוות המקצועי".











סמינר סמט צביקה כהן סמינר בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד