כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דוד הפעוט שטולטל: "הילד נמצא בסכנת חיים"

המטפלת עדיין תחת חקירה, וההורים מבקשים מהציבור: "תתפללו על התינוק" • הדוד משוחח עם 'בחדרי חרדים'

צילום: דנה ירקצי, וואלה NEWS.
צילום: דנה ירקצי, וואלה NEWS.

סערת טלטול התינוק החרדי - מצבו של הפעוט החרדי מוסיף להיות קשה, והוריו מבקשים להעתיר בתפילה עבור דניאל חיים בן לירון לרפואה שלמה, הנמצא בסכנת חיים.



"הבן שלי שוכב פה בטיפול נמרץ כבר כמה ימים בגלל חשש לחבלה", אמר אביו עידן גרסון בבית החולים, "אנחנו מצד אחד מאוד דואגים, מצד שני אנחנו שמחים על הטיפול הטוב". ההורים עידן ולירון הפצירו - "אנו רוצים שכל אחד שרואה ושומע אותנו, יתפלל לילד שלנו, הבן שלנו, שנעבור את זה ושנהיה חזקים".

מאיר גרסון, דודו של הפעוט, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי בני משפחה חשבו תחילה כי מצבו של הפעוט יציב יותר, אולם בבדיקת MRI שנערכה היום, התגלה כי המצב קשה הרבה יותר.

בעקבות ההחמרה במצבו, בני המשפחה פנו לרבני וגדולי הדור, ואלו הורו להוסיף לו את השם חיים, בנוסף לשמו דניאל. הפעוט, בן ארבעה חודשים, חזר ביום שני השבוע מהמשפחתון, כשמצבו אינו טוב וההורים מיד פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם אושפז במחלקת טיפול נמרץ.

בעקבות החשד, במשטרת ישראל נפתחה חקירה, במהלכה נעצרה מוקדם יותר השבוע בעלת המשפחתון בת 53, בחשד לגרימת חבלה בתינוק שהיה תחת אחריותה.

"התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו", אמרה בחקירתה, לדבריה היא הרימה אותו וטלטלה אותו בעוצמה. במשטרה טענו הבוקר כי יש בידיהם ראיות לכאורה לרשלנותה של המטפלת, ובית המשפט האריך את מעצרה עד ליום ראשון.

ד"ר אלחנן נחום, מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים אמר בצהרים כי הפעוט במצב קשה עם דימום מוחי, "כרגע אנחנו נמצאים בשלבי בירור לסיבת הדימום. מצבו קשה מאוד, מונשם ומורדם". הד"ר הוסיף כי הפעוט "עבר סדרת בדיקות המעלות חשד שיתכן וזה נגרם עקב נזק גופני, אבל אנחנו כרגע רק בתחילת הבירור, ויקח לנו עוד מספר ימים עד שנגיע למסקות סופיות".

העתירו בתפילה עבור הפעוט דניאל חיים בן לירון לרפואה שלמה.
הפעוט שטולטל המטפלת שטילטלה טילטול תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד