י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עידן גרסון, האב מספר: "הגענו לקחת את הילד והוא היה אפאתי לגמרי"

עידן גרסון, אבי התינוק שאושפז במצב קשה לאחר שטולטל על ידי המטפלת שלו, פרסם תחילה בקשה להתפלל על תינוק בקבוצת וואטסאפ בה הוא חבר, רק אחר כך התברר לחבריו שמדובר בבנו: "גילו שיש לו דימום - הרופאים אומרים שהוא בסכנת חיים"

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

פרשת הטלטול: "אנו מאוד מודאגים מהמצב של הבן שלנו, התפללו", כך אומר עידן גרסון, אבי התינוק בן 4 החודשים המאושפז במצב קשה בבית החולים, לאחר שטולטל על ידי המטפלת שלו.

כפי שנודע ל'בחדרי חרדים', כבר השבוע, מיד עם פרוץ הפרשה, פרסם האב בקבוצת וואטסאפ של חבריו, בקשה להתפלל לרפואת תינוק שמאושפז במצב קשה בבית החולים.

אחד מחברי הקבוצה, יצר קשר עם האב כותב ההודעה, על מנת לברר פרטים נוספים על המקרה. "זה הבן שלי, לצערי", אמר האב, "לא עשיתי העתק הדבק".

האב סיפר על המקרה שבשלו נפגע בנו התינוק: "היא מטפלת בו ובעוד שני ילדים נוספים. הגענו להוציא את הילד מהמטפלת, והוא היה אפאתי לגמרי. העברנו אותו מיד לחדר מיון, שם גילו שיש לו דימום, ועלה החשש לטלטול. לא היו סימנים של מכות יבשות על גופו, מה ששלל את החשש מנפילה".

"אחרי צילומים בבית החולים התגלה כי הטלטול גרם לפגיעה בריקמה של המוח. היו לו התקפי פירכוסים, הרדימו אותו כדי לטפל בזה. אחרי שייפסק הדימום, אנחנו מקווים שגם הריקמה תטופל".

"כששאלתי את הרופאים אם הוא בסכנת חיים, אמרו לי שכן. אנחנו מקווים שהמצב ישתפר בעזרת השם".

לדברי האב, "המטפלת מכחישה את החשדות המיוחסים לה".


האב מבקש: התפללו לרפואתו

הפעוט, בן ארבעה חודשים, חזר ביום שני השבוע מהמשפחתון, כשמצבו אינו טוב וההורים מיד פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם אושפז במחלקת טיפול נמרץ.

בעקבות החשד, במשטרת ישראל נפתחה חקירה, במהלכה נעצרה בעלת המשפחתון בת 53, בחשד לגרימת חבלה בתינוק שהיה תחת אחריותה.

"התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו", אמרה בחקירתה, לדבריה היא הרימה אותו וטלטלה אותו בעוצמה. מאוחר יותר הכחישה כי טלטלה וטענה כי קיבל מכה בראש. במשטרה טענו הבוקר כי יש בידיהם ראיות לכאורה לרשלנותה של המטפלת, ובית המשפט האריך את מעצרה עד ליום ראשון.

ההורים המשיכו והפצירו: "אנו רוצים שכל אחד שרואה ושומע אותנו, יתפלל עבור הילד שלנו, הבן שלנו, שנעבור את זה ושנהיה חזקים"

ד"ר אלחנן נחום, מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים אמר היום כי הפעוט במצב קשה עם דימום מוחי, "כרגע אנחנו נמצאים בשלבי בירור לסיבת הדימום. מצבו קשה מאוד, מונשם ומורדם".

הד"ר הוסיף כי הפעוט "עבר סדרת בדיקות המעלות חשד שיתכן וזה נגרם עקב נזק גופני, אבל אנחנו כרגע רק בתחילת הבירור, ויקח לנו עוד מספר ימים עד שנגיע למסקנות סופיות".

העתירו בתפילה עבור הפעוט דניאל חיים בן לירון לרפואה שלמה.
טיפול נמרץ בית חולים תינוק שטולטל סכנת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד