י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עידן גרסון, אביו של התינוק שטולטל, אופטימי: "הוא אפילו מחייך - המשיכו להתפלל"

במהלך השבת, חל שיפור הדרגתי במצבו של התינוק דניאל חיים גרסון, שאושפז במצב קשה לאחר שלפי החשד, טולטל על ידי מטפלת • הוא אינו מונשם ושב בהדרגה להכרתו • האב עידן: "יש שיפור קל - אבל הדרך עדיין ארוכה. לא יצאנו מכלל סכנה"

עידן גרסון, צילום: דנה ירקצי, וואלה NEWS
עידן גרסון, צילום: דנה ירקצי, וואלה NEWS

בשורות טובות: במהלך השבת, חל שיפור הדרגתי במצבו של התינוק דניאל חיים בן לירון, שנפצע קשה לאחר שלפי החשד, המטפלת שלו טלטלה אותו. מצבו מוגדר עתה בינוני.

כבר מערב שבת הוא אינו מונשם, והוא חוזר בהדרגה להכרתו. אך התינוק ממשיך להיות מטופל ומנוטר ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

"אני יודע שאתם מאד דואגים ומתפללים", כתב האב במוצאי שבת בקבוצת הווצאפ לחבריו: "חשוב לי לבשר - ושתעבירו לכולם שיש שיפור קל במצבו. הוא אפילו מחייך".

האב הוסיף וביקש, "דרך ארוכה לפנינו, ועדיין לא יצאנו מכלל סכנה. לכן חשוב להמשיך להתחזק ולהתפלל. עד כאן מרגישים את החיבוק שלכם וזה מחמם את ליבנו ומחזק את רוחנו".

כזכור, ביום שני שעבר, דניאל חיים בן הארבעה חודשים בן למשפחה חרדית מפתח תקווה, אושפז בטיפול נמרץ, לאחר שנחבל לפי החשד, בעת שהותו אצל המטפלת. המטפלת (53) נעצרה, מעצרה הוארך עד למחר (א').

"הגענו להוציא את הילד מהמטפלת, והוא היה אפאתי לגמרי" סיפר בשבוע שעבר האב עידן גרסון. "העברנו אותו מיד לחדר מיון, שם גילו שיש לו דימום, ועלה החשש לטלטול. לא היו סימנים של מכות יבשות על גופו, מה ששלל את החשש מנפילה. אחרי צילומים בבית החולים התגלה כי הטלטול גרם לפגיעה בריקמה של המוח".

המטפלת הודתה בחקירה ביום חמישי "התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו". על פי הפרסום של אבי אשכנזי בוואלה, המטפלת סיפרה כי במשך דקות ארוכות בכה התינוק ולאחר שלא הצליחה להרגיעו היא הרימה אותו וטלטלה אותו בעוצמה.

כפי שמתברר המטפלת החשודה הורשעה כבר בעבר בשנת 2004, בפציעת ילדה בת חמש שנים, בה טיפלה במסגרת משפחת אומנה.

לפי האישום, היא דרכה על ראשה והטיחה אותה אל הקיר. במסגרת הסדר טיעון שנחתם עמה נגזרו עליה שנה וחצי מאסר על תנאי. כמו כן, הוטלו עליה שעות עבודה לתועלת הציבור.

שכנה של המטפלת החשודה סיפרה ל'בחדרי' כי חשדה במטפלת. "הבת שלי הייתה אצלה כחודשיים", סיפרה. "אבל התחלתי לחשוד, היא שיווקה את עצמה בצורה אגרסיבית. אמרה שהיא בת אדמו"ר, וקנתה בגדים לילדים ומתנות. אבל ההתנהגות שלה הייתה מוזרה. יום אחד אמרה לי שהיא 'לא סובלת תינוקות בכייניים' והיא התלוננה על תינוק מסויים שהוא צרחן. זה הדליק אצלי נורה אדומה והוצאתי את הבת. אמנם ניצלנו אבל אני לא יודעת מה היא עשתה לבת שלי בזמן שהייתה אצלה. אני חוששת".

בעקבות ההחמרה במצבו, בני המשפחה פנו לרבנים שהורו להוסיף לו את השם חיים, בנוסף לשמו דניאל.

אנא התפללו עבור דניאל חיים בן לירון לרפואה שלמה.
פעוט טולטל סכנת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד