י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הישראלים ייקנו? הסמארטפון של בלקברי - היקר בישראל

הכירו את ה-PRIV שנחת השבוע בישראל - סמארטפון הדגל החדש מבית בלקברי שמבוסס על מערכת אנדרואיד ■ מחירו בישראל - 5,030 שקל - יותר יקר מהאייפון והסמסונג החדשים

הישראלים ייקנו? הסמארטפון של בלקברי - היקר בישראל

בלקברי השיקה השבוע בישראל באופן רשמי את PRIV, הסמארטפון הראשון של החברה שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד.

מדובר בטלפון שמצויד במקלדת פיזית, בסגנון שמוכר היטב ממכשיריה הוותיקים של החברה, אותה מחליקים החוצה מהחלק התחתון של המכשיר. המקלדת הפיזית, כמו גם המקלדת הווירטואלית, תומכת בתיקון אוטומטי וחיזוי של המילים הבאות שמבוססים על מנוע שלומד את הרגלי ההקלדה של המשתמש.



מסך ה-OLED הוא בגודל של 5.4 אינץ' וברזולוציה גבוהה שמבטיחה תצוגה איכותית במיוחד. המצלמה האחורית של המכשיר מבוססת על חיישן 18 מגה-פיקסל ומציעה מיקוד אוטומטי, ייצוב תמונה אופטי ואפשרות לצילום וידיאו ב-4K. המצלמה הקדמית היא מצלמת 2 מגה-פיקסלים עם מיקוד קבוע.

הסוללה של המכשיר אמורה להספיק לעד 22.5 שעות של שימוש מעורב, או עד קצת יותר מ-10 שעות צפייה רציפה בוידיאו. עוביו של המכשיר 9.4 מ"מ ואורכו 147 מ"מ עם מקלדת סגורה, ו-184 מ"מ עם מקלדת פתוחה.

כמכשיר שמגיע מחברה שעיקר הגאווה שלה זה אבטחה, גם ה-PRIV אמור להיות טלפון שמציע אבטחה ברמה גבוהה. לפי החברה, בעת תהליך הייצור של רכיבי החומרה של המכשיר היא מחדירה בהם מפתחות הצפנה ואימות בכדי לספק יסודות מאובטחים לפלטפורמה בכללותה. בנוסף, המכשיר מגיע עם אפליקציה ייחודית בשם DTEK שמבצעת ניטור, ומספקת דיווח בזמן אמת על כל חדירה לפרטיות.

המכשיר מגיע גם אפליקציות נוספות רבות של בלבקרי, כולל אפליקציית השיחות המיידיות המאובטחת של החברה BBM.

ה-PRIV זמין החל מאתמול באקסל טלקום ובחברת פרטנר, לרכישה מקוונת ובחנויות נבחרות במחיר של 5,030 שקל - יקר יותר מהאייפון ומהסמסונג גלקסי החדשים. באתר בלקברי הוא עולה 559 לירות שטרלינג לרוכשים באנגליה, כולל מע"מ (3,062 שקל), ובהולנד מחירו 779 אירו שהם 3,289 שקל.
אנדרואיד בלקברי טלפונים חכמים (סמארטפונים) BlackBerry Priv

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד