ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

טרגדיה בירושלים: פעוט נמצא ללא דופק בבית המטפלת ונפטר

בביתה של מטפלת בשכונת גבעת שאול בירושלים נמצא פעוט ללא דופק ונשימה, ולאחר החייאה ממושכת - נקבע מותו

טרגדיה בירושלים: פעוט נמצא ללא דופק בבית המטפלת ונפטר

אסון רודף אסון: הצהריים (א) שוב נערכה החייאה על פעוט בן ארבעה חודשים בבית המטפלת, בשכונת גבעת שאול בירושלים, ובסיומה נקבע מותו.

המקרה אירע מעט לאחר השעה 12:00, כאשר כוחות ההצלה הוזעקו לביתה של המטפלת, שם מצאו את הפעוט ללא דופק וללא נשימה. כונני איחוד הצלה וצוותי מד"א שהגיעו למקום החלו בביצוע פעולות החייאה, כאשר אליהם מצטרפת ניידת טיפול נמרץ.

בהמשך הפעוט פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק בעיר, כשמצבו מוגדר אנוש - אך שם נקבע מותו. בשלב זה לא ברורות נסיבות האירוע, נפתחה חקירה לבירורן. חוקרי מז"פ הגיעו לבית המטפלת.

בסמוך לשעה 16:00 המשטרה שיחררה לקבורה את גופת הפעוט לאחר שעלה כי הוא נפטר מוות טבעי. המטפלת נחקרה ושוחררה, ככל הנראה אין חשד לפלילים.

מיכאל חי כהן, מתנדב באיחוד הצלה, מספר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בפעוט שאיבד את ההכרה במהלך שהותו אצל המטפלת. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות לאחר שנמסר לנו כי הוא לא התעורר משנתו והיה ללא הכרה. הפעוט פונה לאחר מכן בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר אנוש וכשהוא ללא דופק ונשימה".

כזכור, ביום שישי האחרון בשכונת בית ישראל נמצא פעוט ששהה בביתו ולא התעורר משנתו, כשהוא ללא דופק ונשימה, ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו.

ביום שני שעבר, פעוט בן ארבעה חודשים נלקח על ידי הוריו מבית המטפלת כשהוא אפאטי, הוא פונה לבית החולים - שם עלה החשד כי הוא טולטל על ידי המטפלת ובעקבות כך נגרם לו דימום מוחי. הוא אושפז במצב קשה ומאז מצבו הוטב ומוגדר בינוני ולפני שבת אף הוסרה ממנו ההנשמה. המטפלת נחקרה ונעצרה ובחקירתה הודתה כי ניערה אותו לאחר שלא הפסיק לבכות. מעצרה הוארך עד להיום.
תינןק החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד