ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ראש עיריית פ"ת איציק ברוורמן קורא לפקח על גנים פרטיים

בעקבות טלטול התינוק: ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן קורא להקים גוף שיפקח על הגנים הפרטיים

איציק ברוורמן. צילום: קובי הר צבי
איציק ברוורמן. צילום: קובי הר צבי

קריאה דחופה להקמת רשות לאומית לפיקוח ואכיפה על הגנים הפרטיים: על רקע הפגיעה בפעוט דניאל חיים גרסון, פנה הערב (א') ראש עיריית פתח-תקוה, עו"ד איציק ברוורמן, בקריאה דחופה לשר החינוך, ושר התמ"ת להקמת רשות לאומית לפיקוח ואכיפה בגנים הפרטיים ולקידום חקיקה להסדרת היעדר האכיפה.

"כראש עיריית פתח תקוה, העיר שבה אירע המקרה והעיר שבה דניאל נלחם על חייו במסגרת אשפוזו בביה"ח לילדים 'שניידר'", אמר, "אני יוצא בקריאת לקיחת אחריות לאומית. כולנו אחראים על שלמותו ובריאותו של דניאל חיים ותינוקות ועוללים אחרים אשר סובלים מהתעללויות שמתרחשות על ידי אלו שאמורים לשמור, לדאוג ולטפח את ילדינו.

"למרבה הצער, סוגיית הפיקוח על הגנים הפרטיים והמשפחתונים, הממוקמים כיום בתוך שטחי הרשויות המקומיות, פרוץ לחלוטין והנושא "נופל בין כסאות" משרדי הממשלה. נוסף על כך לא קיים בישראל גוף שמטרתו פיקוח ואכיפה על הגנים הפרטיים, לרבות המשפחתונים והפעוטונים", סיים ראש העיר.

כפי שדווח היום (א'), ב'בחדרי חרדים', הוארך מעצרה של המטפלת החשודה בטלטולו של התינוק דניאל חיים גרסון בן ארבעה חודשים, בארבעה ימים נוספים.

השופטת כרמית בן אליעזר אמרה עם ההחלטה על הארכת המעצר: "קיים חשד סביר הקושר את החשודה למיוחס לה. עיקרו של החשד הסביר הצטבר ועובר לדיון המעצר הקודם, ובחומר החקירה שהצטבר. מצאתי כי חשד סביר זה התעבה במידת מה.

"מדובר בחשד לעבירה חמורה המלמדת על מסוכנות לא מבוטלת הנשקפת מהחשודה ולא מן הנמנע להזכיר כי בעברה הרשעה דומה".

העתירו בתפילה עבור התינוק דניאל חיים בן לירון לרפואה שלמה.
פתח תקווה בית חולים דניאל חיים גרסון מטפלות וגננות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד