י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כחצי שנה לאחר רצח אברהם אשר חסנו הי"ד, ילדה בתו צדיקה בן זכר

הבת צדיקה, עמדה לספר לאביה אברהם אשר חסנו הי"ד, שתרצה שיהיה סנדק לבנה אך הוא נרצח • היום נולד הבן

אברהם אשר חסנו הי"ד. דוברות קרית אברהע
אברהם אשר חסנו הי"ד. דוברות קרית אברהע

כחצי שנה לאחר רצח אברהם אשר חסנו הי"ד, ילדה היום בתו צדיקה בן זכר.

לפני כחצי שנה נהרג אברהם אשר חסנו הי"ד בפיגוע דריסה ליד קרית ארבע. היום ילדה בתו בן וסיפרה כי "תוך 40 דקות סיימתי את הלידה, ללא משככי כאבים, הרגשתי שאבא היה איתי".

צדיקה מתגוררת עם בעלה בנתיבות ונהגה לבקר את אביה שהתגורר בקרית ארבע. עוד כשנודע לצדיקה על כך שיש לה בן זכר היא התקשרה לבשר לאביה את הבשורה וכי הוא יהיה הסנדק.

היא התקשרה והפלאפון לא היה זמין ניסתה שוב ושוב לבשר את הבשורה הטובה לאבא שלה ולא היה מענה. אך אז התברר האב נדרס באותה שעה.

בהלוויתו אמרה: "אבא היקר רציתי לספר לך שיש לי בן ואתה תיהיה הסנדק ועכשיו אני רק מודיע לך כי סנדק אתה לא יכול להיות ואני מאמינה שתשמח בשבילי מלמעלה".



חסנו, תושב קריית ארבע, נהרג לאחר שאבנים יודו לעבר רכבו ומשאית שעברה במקום דרסה אותו.

בזמן האירוע התקיימו באזור הפרות סדר שבהן השתתפו עשרות פלסטינים, דבר שהקשה על פעולות החילוץ וההצלה.

חסנו, בן 54, נסע בכביש סמוך לצומת אל-פוואר, דרומית-מערבית לחברון. במהלך הנסיעה הושלכו אבנים לעבר מכוניתו. הוא עצר בצד הדרך ויצא מהרכב, ככל הנראה כדי לאמוד את הנזק. אז הגיעה למקום משאית חולפת שפגעה בו ונמלטה מהזירה.

כעבור זמן קצר אותרה המשאית באזור דהריה. הנהג עצמו הסגיר עצמו למשטרה הפלסטינית וטען בחקירתו כי מדובר בתאונה ולא בפגיעה מכוונת. מיד לאחר התאונה ביצעו פרמדיקים של מד"א וחובשים של צה"ל פעולות החייאה בחסנו, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

חסנו הוא אב לשבעה ילדים וסב לתשעה נכדים. הוא עבד כמנהל המטבח בישיבה התיכונית עתניאל. "הוא היה פעיל חברתי ואהוב על כולם. עם חיוך תמידי ושמחת חיים", סיפר דובר היישוב. הוא סיפר כי נהג להוביל הפעלות ושיעורי תודה ללא תמורה, דבר שהפך אותו לאדם מוכר בקריית ארבע.
אברהם חסנו קרית ארבע לידה בן זכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד