כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

בפעם ה-48: נהרס בית כנסת בקרית ארבע

לפנות בוקר הגיעו כוחות הביטחון בליווי קבלן הריסה, ופינו את בית הכנסת בקרית ארבע • תיעוד מקומם

בפעם ה-48: נהרס בית כנסת בקרית ארבע
ל

כוחות של משטרה וצבא הרסו לפנות בוקר (ב') את בית כנסת "חזון דוד" בקרית ארבע חברון, הכוחות הגיעו עם טרקטורים וציוד כבד ועלו על בית הכנסת.

הרס בית כנסת בהר ברכה


בית הכנסת "חזון דוד" הוקם לעילוי נשמתם של דוד כהן המדאני ויחזקאל מועלם, שנרצחו בפיגוע בסמוך לחברון בשנת 2001. יצויין כי בית הכנסת נהרס זו הפעם ה-48, על אף מחאת המתפללים.

ברוך מרזל מראשי עוצמה יהודית ותושב חברון אומר כי - "נתניהו ויעלון שוב מוכיחים שהם גיבורים על יהודים. הם מציגים אפס אכיפה אל מול הבניה הבלתי חוקית של הערבים והורסים פעם אחר פעם בית כנסת שהוקם לזכר נרצחים.

"במקום לטפל בטרור מח"ט חברון מתעמת עם יהודים ויוצר חיכוך ולא נשכח את נפתלי בנט שיושב על כיסא השר ומעדיף להשקיף כצופה מן הצד".

בעקבות הריסת בית הכנסת "חזון דוד" מפרסם ישי בדף הפייסבוק - "הריסת בית כנסת עוברת פעם נוספת בשקט. חברי הכנסת והממשלה הפסיקו לגלות רגישות וכבוד המצופה משליחי ציבור כלפי היקר והקדוש לעם היהודי. בתי כנסת נחרבים בזדון ולא בפעם הראשונה.

"בית כנסת הוא בבחינת מקדש מעט. בעבר זכינו להתפלל בבית המקדש, היום נותרו לנו בתי כנסת בהם מתאספים ומשבחים את בורא עולם ומתפללים שיאמר לצרותינו די. אני מקווה שהשתיקה הרועמת תיפסק וחברי הכנסת וחברי הממשלה יתעוררו ויאמרו די להריסת מבנים של יהודים ובמיוחד בתי כנסת, ויתחילו להשתדל לפעול כדי למנוע את הריסתם. חייבים להפסיק את מדיניות האיפה ואיפה הקיימת במדינה, ליהודים הורסים ולערבים שותקים".
חזון דוד פיגוע חברון פינוי מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד