כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

גנב את הרכב מאמא, ויצא לדרוס שוטר

השוטר נתן יוסיפוב עדיין מאושפז במצב קשה, לאחר שנדרס באכזריות על ידי תושב העיר נצרת • כל פרטי השתלשלות המקרה החמור

תמונת אילוסטרציה: דוד זר
תמונת אילוסטרציה: דוד זר

כתב אישום הוגש נגד ג'ורג' גרייב (20) שדרס ופצע קשה שוטר בנצרת עילית ונמלט מזירת התאונה.

כזכור, ביום ראשון שעבר, הגיע השוטר רס"מ נתן יוספוב, שוטר המשרת בתחנת נצרת בשיטור העירוני למשמרת צהריים, משמרת אחת מיני רבות. סמוך לשעה 19:00 הקים מחסום ברחוב תאופיק זיאד (המוסכים) בנצרת ועסק בפעילות בידוק כלי רכב, דבר שבשגרת העבודה של השוטר.

נתן הבחין ברכב פרטי מסוג מאזדה 3 שהגיע מכיוון כללי רחוב פאולוס לכיוון כיכר המוסכים (כיוון כללי עפולה) וסימן לנהגו לעצור בצד הדרך בעזרת פנס שאחז בידו. נהג הרכב מבחין בסימון השוטר ומחליט לא להיענות להוראת השוטר, סוטה לכיוון השוטר, דורס אותו בצורה אגרסיבית ובורח ממקום האירוע בצורה פרועה.

השוטר נשאר מוטל על הכביש ונפצע באורח אנוש. מיד עם קבלת הדיווח מגיעים כוחות משטרה רבים לזירה ובראשותם מפקד המחוז הצפוני ניצב אלון אסור. בזירה מתקיימת הערכת מצב ועולות האפשרויות ובכללן פיגוע דריסה, תאונת דרכים ופגיעה מכוונת והימלטות.

המשטרה מקימה מחסומים בציר הבריחה של הרכב ומסוק משטרתי חג באוויר ומסייע לכוחות הפועלים על הקרקע בניסיונות איתור החשוד. לאחר כשעה מתקבל דיווח כי אבא ובן שהגיעו לתחנת המשטרה בנצרת מסרו כי הבן קשור לאירוע.

המשטרה אפשרה לחשוד להיוועץ עם עורך דינו בטרם נחקר, בסיום ההיוועצות החל בחקירת המשטרה וסיפר את אשר קרה ואף שיחזר במהלך הלילה את התרחשות האירוע.

נהג הרכב ג'ורג' גרייב (20) לקח את הרכב השייך לאימו ללא ידיעתה ובידיעה שפוליסת הביטוח אינה מכסה אותו, שנתבקש לעצור ע"י השוטר סטה בצורה מכוונת לכיוון השוטר, זה ניסה לחזור אחורה בכדי לא להיפגע ללא הצלחה, הנהג פגע בשוטר בידיעה כי פגיעה כזו צפויה וכתוצאה מכך הוטח השוטר על קדמת הרכב ונפגע באורח אנוש. הנהג בבריחתו נסע בצורה מסוכנת תוך נהיגה פרועה.

כאמור, הבוקר הוגש כתב אישום חמור באמצעות פרקליטות צפון בבית משפט מחוזי בנצרת, נגד נהג הרכב הדורס. השוטר נתן יוספוב (49) מאושפז במצב קשה מאוד ועדיין נאבק על חייו בבית החולים רמב"ם בחיפה.
דריסת שוטר אלימות נצרת נתן יוסיפוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד