כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שיפור ניכר במצבו של התינוק המטולטל

דניאל חיים גרסון, הפעוט שעל פי החשד טולטל על ידי המטפלת, הועבר מטיפול נמרץ למחלקה רגילה • ההורים: "תודה לכולם על החיבוק, העידוד והתפילות" • הותר לפרסום שם המטפלת

אבי התינוק. צילום: דנה ירקצי, וואלה NEWS
אבי התינוק. צילום: דנה ירקצי, וואלה NEWS

שבוע לאחר שאושפז במחלקת טיפול נמרץ, הפעוט דניאל חיים גרסון, בן ארבעה חודשים שעל פי החשד טולטל על ידי המטפלת, הועבר למחלקה הכירורגית לאחר שיפור ניכר במצבו הרפואי.

"בחסדי שמים דניאל חיים מרגיש יותר טוב" כתבו ההורים, "יצא ממחלקת טיפול נמרץ וכעת אנחנו במחלקה "רגילה". אנחנו מאד שמחים על מגמת השיפור ומבקשים מכולם להמשיך להתפלל לרפואת דניאל חיים בן לירון עד החלמתו המלאה במהרה. תודה לכולם על החיבוק, העידוד והתפילות".

בשעות אחר הצהרים הותר לפרסום כי המטפלת החשודה היא סימונה רז בת 53 מפתח תקווה, שנעצרה כבר ביום שני עם אישפוזו של דניאל. תחילה, הודתה במעשים המיוחסים לה ואף שיחזרה, אולם בהמשך חזרה בה.

כפי שפורסם אמש (א') ב'בחדרי חרדים', כבר לפני כשנתיים תושבת העיר התלוננה על המטפלת, ופרסמה כי בתה בת 9 חודשים הוצאה מהמטפלת לאחר שעברה התעללות, "חבורות סגלגלות עיטרו את פניה של בתי, אחת על העין ואחת על האף והיא בסה"כ תינוקת קטנטונת!" כתבה.

לדבריה, תחילה המטפלת אמרה שהתינוקת "ישנה על המוצץ עם היד על העין וכנראה נהיה לה מזה שטפי דם", והציעה לצאת איתה לקנות מתנות לילדה ואף לשמור עליה ללא תשלום. רק לאחר שבעלה התקשר ואיים לפנות למשטרה, היא החליפה גירסה ואמרה שהיא לא יודעת מה קרה ו"אולי נפל עליה איזה צעצוע".

המקרה חמור ביותר, זאת משום שבעבר נעצרה סימונה רז, בשנת 2011, בחשד לתקיפת ילדה בת 5 עת שימשה אומנה לילדה. בשנת 2014 הורשעה ובהמשך נגזרו עליה במסגרת הסדר טיעון 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות לתועלת הציבור.

בית משפט השלום הראשון לציון האריך אתמול בארבעה ימים את מעצרה של המטפלת סימונה החשודה בטלטול. נציג המשטרה אמר בדיון כי החשד לפיו המטפלת טלטלה את התינוק - התעצם. יחד עם זאת הוסיף כי המשטרה בודקת גם את האפשרות כי התינוק היה חולה. פרקליטה עו"ד ששי גז טען כי היא הוטעתה בחקירה, וכי הודאתה במעשה ניתנה לאחר איומים.

המשיכו להעתיר בתפילה עבור התינוק דניאל חיים בן לירון לרפואה שלמה.

עודכן בשעה 15:20
גרסון טלטול תינוק טיפול נמרץ מטפלת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד