י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב אליהו מאיר שוורץ נגד הרב נחום יברוב: "הוא שקרן" • האזינו

השוחט, הגאון רבי אליהו מאיר שוורץ מ'שארית ישראל', תוקף בחריפות את עמיתו הגאון רבי נחום יברוב • בהקלטה שהגיעה ל'בחדרי חרדים' נשמע הרב שוורץ זועם ואומר: "זה הכל בלוף אחד גדול. מה הם מבלבלים במח. יברוב שקרן חד משמעית"

הרב אליהו מאיר שוורץ (מימין) והרב נחום יברוב (משמאל)
הרב אליהו מאיר שוורץ (מימין) והרב נחום יברוב (משמאל)

המאבק על סערת השחיטה בזריקות בעופות העדה החרדית עולה שלב: מי שפוצץ את הפרשה הוא השוחט הגאון רבי נחום יברוב מבד"ץ שארית ישראל שגרם לסערה גדולה בכל החוגים ביהדות החרדית וכעת הביא לקרע בין השוחטים בכשרות 'שארית ישראל'.

מי שיצא להתקפה על הגאון רבי נחום יברוב הוא עמיתו השוחט הגאון רבי אליהו מאיר שוורץ מ'שארית ישראל'.



בהקלטה בלעדית שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', נשמע הרב שוורץ זועם על המאבק של הרב יברוב כנגד זריקת העופות ברגליים ואומר: "הרי כבר עכשיו נודע הדבר שזה הכל בלוף אחד גדול. הרבה רבנים בדקו את זה וראו שזה לא מגיע לגידים, אז מה הם ממשיכים לבלבל את המוח אני לא קולט את זה, מה רוצים מהעדה?".

"הדעה שלנו בעניין הזה שכבר הלכו הרבה תלמידי חכמים, וכן בפרוש כן! יברוב שקרן זהו! חד משמעית! ללא כחל וללא סרק! ללא שום פחד! ממי מפחדים?

"מה רוצה פפנהיים שיזהרו שהרב לא יתן שום דבר בכתב כבר 10 שנים שהרב אוכל רק מהשחיטה של הרב שוורץ (מתכוון לגר"ח קניבסקי מ.ו.) וכל מה שהרב שוורץ אומר על צומת הגידים זה בסדר והאינטרס שלו (של הרב יברוב) שיאכלו מהעופות שלו זה הכל".

בין השניים קיימת יריבות רבת שנים ושניהם מנהלים ליין שחיטה נפרד בכשרות 'שארית ישראל'.

הגר"ח קניבסקי אוכל משחיטה של הרב שוורץ והגאון רבי עזריאל אויערבך אוכל את שחיטתו של הרב יברוב.

כזכור אמש חשף 'בחדרי חרדים' את מכתבו של הרב יברוב בו הוא תוקף קשות את העדה החרדית ומעיד שבדק 350 עופות שיצאו מהמשחטה עם הולוגרמות של ההכשר, ולטענתו מצא למעלה מ-20 אחוז טריפות, "וכל הטריפות נמצאו רק ברגל שעשו את הזריקה, ומתחילה לא התייחסו בעדה החרדית לטענותיי ואמרו לי שלא ייתכן שיש טריפות", אמר.

ב'העדה החרדית' לעומת זאת ממשיכים להתעקש שהעופות כשרים למהדרין והגיבו "מדובר בטענות סרק ובסוגיה שעלתה כבר לפני למעלה מ- 30 שנה".
הרב נחום יברוב זריקות בעופות העדה החרדית הרב אליהו מאיר שוורץ שארית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד