ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בכיר בש"ס נגד גפני: "למרות דבריו, אין בינינו שיתוף פעולה"

התפתחות במאבק נגד שר החינוך בנט על 'המחוז החרדי' במשרד החינוך • בכיר בש"ס תוקף את גפני - "לא תיאם איתנו", ומכחיש לחלוטין את המתפרסם הבוקר ב'יתד', שבמקביל מבהיר לבנט מה מצופה ממנו

דרעי וגפני, צילום: פלאש90
דרעי וגפני, צילום: פלאש90 צילום: יונתן זינדל פלאש 90

המאבק על המחוז החרדי: בכיר בש"ס תוקף הבוקר (ג') את דברי גפני ביתד נאמן כי ישנו שיתוף פעולה בין ש"ס ליהדות התורה במאבק במחוז החרדי ובשר החינוך בנט, ואומר כי שיתוף פעולה כזה לא קיים. הדברים נאמרים על רקע הכעס בש"ס כי לא הוזמנו להשתתף בישיבת מנהלי המוסדות עם יהדות התורה אמש.

הבוקר, לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף אמש כי השר אריה דרעי התרעם בישיבת סיעת ש"ס על כך שלא שיתפו את ש"ס בפגישת 'יהדות התורה' עם מנהלי המוסדות, אמר ח"כ משה גפני ל'יתד נאמן' כי קיים שיתוף פעולה.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר בשיחה עם 'יתד נאמן' כי - "המאבק מתנהל בשיתוף פעולה מלא של סיעת 'יהדות התורה' יחד עם סיעת ש"ס והרב אריה דרעי, בכל הכלים העומדים לרשותנו. לא נזוז כמלא הנימה מהדרך המסורה לנו מדור דור ולא נכנע ללחצים ולפיתויים השלטניים בשמירה על בבת עינינו החינוך הטהור".

בתגובה לדברי ח"כ גפני שפורסמו הבוקר בעיתון ׳יתד נאמן׳, גורם בכיר בסיעת ש״ס אומר ל'בחדרי חרדים' כי "המאבק המחודש של ח״כ גפני במחוז החרדי במשרד החינוך לא תואם עם ש״ס בשום שלב. הוכח בעבר שמאבקים שלא נעשים באופן משותף לא נושאים פרי.

"צריך לציין", מוסיף הבכיר, "כי כבר החל הליך הידברות של ראשי הסיעות החרדיות מול השר בנט בנושא זה, מה שהופסק מסיבות לא ברורות. במקביל, מנכ״ל החינוך העצמאי נפגש עם מנהל המחוז החדש ואף יצא עמו לסיורים במוסדות החרדיים. צר לנו שסוגיה זו הנוגעת לציפור נפשנו, חינוך ילדנו הטהור, לא מתנהלת באופן משותף ותקין".

בתוך כך, ב'יתד נאמן' סוקר הבוקר בהרחבה הכינוס אמש בסיעת 'יהדות התורה', ונמתחה ביקורת על שר החינוך נפתלי בנט שאמר בחודש האחרון במהלך ביקרו ביבנה כי כוונתו לפתוח דף חדש עם הציבור החרדי.

בניסיון להסביר את הסיקור הנרחב והאוהד ביתד נאמן שקיבל ביקורו של בנט ובכירי משרדו, ביניהם אנשי המחוז החרדי, בבתי ספר חרדיים, מוסיפים ביתד נאמן בשולי הכתבה - "במהלך ביקורו של שר החינוך נפתלי בנט בבית הספר של החינוך העצמאי ביבנה, הוא הצהיר על כוונותיו לפתוח דף חדש ביחסי משרד החינוך עם הציבור החרדי. מול המתרחש במשרד, עוקבים ביהדות החרדית לראות מתי יתורגם "שכר שיחה נאה" למעשים שישנו את תמונת המצב הנוראה".
אריה דרעי משה גפני בכיר בש''ס המחוז החרדי שר החינוך בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד