ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

טפרברג משיקה: שרדונה 2014 ומלבק 2013

סדרת ESSENCE של 'טפרברג' מתרחבת: 'טפרברג' משיקה את השרדונה 2014 והמלבק 2013 בסדרה היוקרתית

טפרברג משיקה: שרדונה 2014 ומלבק 2013

ביקב טפרברג ממשיכים להתרחב במגוון היינות ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, בימים אלו משיקים ב'טפרברג' את השרדונה 2014 והמלבק 2013 2 יינות איכותיים במיוחד שמצטרפים לסדרת הessence היוקרתית.

שרדונה 2014: ענבי השרדונה הגיעו מכרם שרדונה הנטוע בעמק איילון על שיפוע גבעה במפנה דרום מזרחי. איכות הענבים הינה תוצאה של מיקומו המיוחד של הכרם, הנהנה בעיקר משמש הבוקר כל עוד הטמפרטורות נעימות וקרירות יותר, ואילו בשעות אחר הצהרים, החמות יותר, הוא מצוי בפחות חשיפה לשמש. כמו כן, תנאי אקלים קרירים במיוחד בשעות הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות תורמות לאיכות הענבים ובמיוחד לריכוז הארומות שבהם.

כרם זה עבר מספר סבבים של דילול אשכולות על מנת להגיע לענבים העשירים במיוחד בריכוז טעמים וארומות.

תיאור היין: יין לבן מורכב ועסיסי אשר מאופיין בצבע זהוב צלול ונקי. ממנו עולה ארומת פרי מפתה, אשכולית והדרים, אננס ופרי טרופי, המשתלבים באיזון נהדר עם ניחוחות עץ רכים שופעי חמאה ובוטנים. מרקמו רך ועוטף, והוא בעל חמיצות מלטפת ומתיקות פרי עגלגלה ונעימה.

מלבק 2013: כרם המלבק הנמצא בעמק איילון נטוע בתוואי הנחל. הכרם נטוע על כנת SO4 וקלון 595 של זן המלבק. קלון זה הינו ממוצא צרפתי. כנת ה- 595 הינה כנה בעלת עוצמת צימוח בינונית הממתנת את עוצמת הצימוח של זן המלבק. שילוב הכנה והרוכב בתנאי האקלים של עמק אילון הינם שילוב המבטיח ענבי איכות.

כמו כן, להעצמת האיכות, הכרם עבר מספר דילולי אשכולות על מנת להגיע לענבים איכותיים בעלי ריכוז גבוה של ארומות וטעמים.

תיאור היין: יין אדום יבש עמוק ועוצמתי, בעל צבע מרוכז. מן היין עולים ניחוחות פרי צעיר, דובדבן ושזיף, המשולבים במעט פרחוניות, עץ אלון מתקתק ומעט טבק. מרקמו מלא וטעמו עז, הוא מאופיין באיזון נהדר בין חמצמצות עדינה לרכות פרי בשל.

בסדרת ה-essence של 'טפרברג' תוכלו למצוא בנוסף לשרדונה והמלבק החדשים את הקברנה סובניון, מרלו ויין אדום מחוזק.

בכשרות בד"ץ העדה החרדית,
להשיג בחנויות היין המובחרות.
חנות יין העדה החרדית ענבים איכותיים יקבי טפרברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד