כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הרב אברהם שלמה פינזל נאם בכנסת והציב אתגר להורדת מחיר שכר הלימוד

הרב אברהם שלמה פינזל, אחד ממנהלי המוסדות המוכרים בציבור הליטאי, נאם בכנסת בפני החכי"ם של יהדות התורה - כדי להוריד את שכר הלימוד מההורים, הוא טען, כי על החכי"ם לפעול להכפלת התקציב שהחיידרים מקבלים

הרב פינזל
הרב פינזל

בכנס החירום שנערך אתמול בסיעת יהדות התורה בכנסת בהשתתפות עשרות מנהלי מוסדות חרדים בנושא המחוז החרדי, התלונן מנהל תלמוד תורה חכמת שלמה בירושלים, הרב אברהם שלמה פינזל בשם ההורים על שכר הלימוד הגבוה וביקש מחברי הכנסת לפעול לתוספת תקצוב למוסדות.

הרב פינזל פתח את דבריו בדברי שבח לחברי הכנסת ואמר כי "אין ספק שהצלחתם בשנה הזאת אחרי הגזרות הנוראות של הקדנציה הקודמת לשפר בכל התחומים כמעט את תנאי חיי של המשפחה החרדית".



"יש נקודה אחת שאתם חייבים לטפל בה. לשפר את יוקר שכר הלימוד של ההורים בת"תים. כיום זה חלום באספמיה. אנחנו לא יכולים כאשר מדובר ב-55 אחוז תקצוב שהוא בפועל 13 אחוז - להוריד שכר לימוד.

"אנחנו מבקשים ממכם: תעלו את זה מ-13 ל-26. אנחנו לא רוצים יותר, רק תכפילו את זה ואתם תראו שהראשונים להנות יהיו ההורים ואחר כך המלמדים שעושים עבודת קשה. זה אנשים שעובדים הכי קשה במשק וצריכים באופן דחוף לעלות את השכר שלהם שמזה 15 שנה לא עלה".
הרב פינזל שכר התתים חברי הכנסת תקצוב בתי ספר משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד