י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בחמישי: הסודות של קופיקס נחשפים

סמנכ"ל קרן קמח בראיון על היוזמה החדשה שתעודד יזמים חרדים ותיתן להם טיפים וסודות מקצועיים להצלחה

בחמישי: הסודות של קופיקס נחשפים
יוסטמן צילום: בחדרי חרדים

ביום חמישי הקרוב בשעה 18:00 בערב יארח מרכז 'כיוון' ברחוב הצבי 15 בירושלים את מייסד רשת 'קופיקס', אבי כץ, להרצאה על ההצלחה העסקית המפתיעה של הרשת, הרצאה שתפתח סדרת הרצאות ממגוון אנשי עסקים שישתפו את המאזינים בסודות הצלחתם ויציידו אותם בטיפים מעולם הביזנס.

מרכז 'כיוון' הוא יוזמה משותפת של קרן קמח בניהולו של מוטי פלדשטיין, עיריית ירושלים, משרד הכלכלה ומנפאואר בראשית, והוא מיועד לסייע לחרדים להשתלב בשוק התעסוקה. הפעם, בחרו להתמקד ב'כיוון' בסיוע ליזמים עצמאיים או למי שחפצים להיות כאלה.

סמנכ"ל קרן קמח, עו"ד אברמי יוסטמן, מסביר ל'בחדרי חרדים' את החשיבה המקורית שמאחורי ההרצאות: "הרעיון הוא להביא אנשי מפתח בכלכלה הישראלית-יהודית שהצליחו בעסקיהם ויוכלו לתרום מניסיונם למי שיוצא לשוק העבודה - ובמיוחד למי שמתעניין ביזמות".

על מה מדובר בעצם?

"ביום חמישי הקרוב יגיע אבי כץ, מייסד ומנכ"ל קרן הגשמה ומבעלי רשת קופיקס, המוכר גם בשל מעורבתו במאבקים למען שמירת השבת, ובהרצאתו הוא ייתן את המפתחות להצלחה ויענה אחר כך באופן פרטני לשאלות המשתתפים. המטרה כאמור לסייע למשתתפים לפתח כיווני חשיבה מקוריים ולספק להם טיפים להצלחה בדרכם העצמאית, על ידי מודלים שכבר הוכיחו את עצמם".

וכל אחד יכול להגיע ולהשתתף?

"האירוע פתוח לגברים בלבד - על כל המעוניין להשתתף יש להירשם מראש באמצעות האי-מייל [email protected] או בטלפון 072-2798208".

מי עוד צפוי להופיע בסדרת ההרצאות המדוברת?

"בוא נשאיר קצת הפתעות להמשך..."

אפרופו הפתעות, מציין יוסטמן כי למשתתפים צפוי גם כיבוד ליל שישי עשיר - כולל צ'ולנט למעוניינים, וההרצאה כמובן תתקיים באווירה פתוחה ונינוחה.
מרכז כיוון אבי כץ הרצאות אברמי יוסטמן תעסוקת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד