כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יונתן עזראייב האברך שחיסל את המחבל שדקר אותו בראיון ל'בחדרי חרדים'

יונתן עזראייב, האברך שחיסל את המחבל שדקר אותו בפתח תקווה בראיון ל'בחדרי חרדים': "פתאום הרגשתי שמישהו קופץ עלי מאחור - הסכין הייתה באורך 20 סנטימטרים והדקירות עמוקות" • "הרופאים אומרים שניצלתי בנס"

יונתן עזריאן בבית החולים
יונתן עזריאן בבית החולים

גיבור היום מדבר: "הקדוש ברוך הוא עשה לי נס", כך אומר בראיון ל'בחדרי חרדים' יונתן עזראייב שנדקר בפתח תקווה, והצליח לחסל את המחבל.

"הגעתי מיבניאל לפתח תקווה", שחזר יונתן את רגעי הדרמה, "כדי להפיץ את תורת רבינו נחמן מברסלב, ואת הקונטרסים של מורי ורבי המואר"ש שיק זצ"ל".

"נכנסתי לשוק של פתח תקווה והתחלתי לחזק אנשים תוך שאני מחלק להם ספרונים של רבי נחמן. בהמשך השוק נכנסתי לחנות "מתוק חריף". התחלתי לדבר דברי תורה עם המוכר, כאשר הרגשתי שפתאום קפץ עלי מאחור מישהו.

"בהתחלה חשבתי שמדובר באדם שסתם התעצבן, ואז קלטתי שזה מחבל ערבי עם סכין שמנסה לדקור אותי. הסכין הייתה באורך של 20 סניטמטר והדקירות היו עמוקות.

"אני הרגשתי שאני מת, תפסתי אותו בידיים באפיסת כוחות וריתקתי אותו לקיר. קיבלתי המון מכות בראש, ומשם התמוטטתי ואני לא זוכר כלום.

"הקדוש ברוך הוא עשה לי נס", המשיך וסיפר, "יכולתי להיות בין המתים, אבל השם סימן לי ששליחי מצווה אינם ניזוקים.

"כל הרופאים אמרו לי שאני ניצלתי בנס. אני מודה לכולם על התפילות".

אשר לשאלה האם הינו חושש שבשל חיסול המחבל הוא ייחקר על ידי המשטרה אומר יונתן: "לא אין לי ממה לחשוש, ברור שנהגתי נכון. הצלתי אנשים, לא רציתי שעוד אנשים ימותו".


פיגוע דקירה בפתח תקווה: היום (ג) בשעות אחר הצהריים, מחבל חמוש בסכין תקף אברך חרדי חסיד ברסלב, דקר אותו בצווארו ופצע אותו באורח בינוני (יונתן בן נעמי לרפו"ש). האברך השתלט על הסכין, ודקר את המחבל בחזרה למוות.


האברך הפצוע

האירוע החל סמוך לשעה 16:30, כשערבי תקף את יונתן ופצע אותו באורח בינוני. יונתן התעשת מהר, ובאמצעות הסכין בה נדקר, תקף את המחבל יחד עם בעל החנות, ופצע אותו אנושות. בהמשך המחבל מת מפצעיו.
יונתן עזריאן פצוע דקירה פתח תקווה מחבל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד