כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

נוסעת בצומת רמות ל'בחדרי' משחזרת את רגעי הירי לעבר האוטובוס

נוסעת באוטובוס בצומת רמות מספרת ל'בחדרי': "האנשים באוטובוס צרחו לנהג שיסע, והאנשים מחוץ לאוטובוס התחננו לנהג שיפתח את הדלת, וייתן להם להימלט מהאש"

אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

"כל הנוסעים צרחו מפחד", כך מעידה נוסעת באטובוס שעליו ניסו שני המחבלים לירות הבוקר (ד'), אירוע שהסתיים בסופו של דבר ללא נפגעים.

"נסעתי בקו 31", סיפרה הנוסעת להבה מירושלים ל'בחדרי חרדים', "כשהגענו לצומת רמות, האוטובוס התקדם לסוף התחנה כדי לאפשר לאוטובוס נוסף להכנס לתחנה. הנהג עוד לא פתח את הדלתות, ושמענו קול ירי אחד או שניים. כל נוסעי האוטובוס צרחו מפחד והיסטריה. האנשים שהיו בתוך האוטובוס צעקו לנהג שיפתח מהר בנסיעה, ואילו האנשים שעמדו בתחנה התחננו לנהג שיפתח להם את הדלת וימלט אותם.

"אנחנו הנוסעים דחקנו בנהג שיברח, לפני שהמחבל חס ושלום יעלה לאוטובוס ויבצע טבח. הנהג עמד ולא ידע מה לעשות, לא נחשפתי למחזה כזה שאנשים דופקים בהיסטריה על הדלתות והחלונות".

"הנהג פתח בנסיעה איטית, אנשים נצמדו אליו עד הצומת ושם הוא העלה את הנוסעים", הנוסעת הוסיפה - "בתחנה הזאת, יש מאות אנשים כל בוקר. כשאני מחליפה אוטובוס בתחנה הזאת, אני קודם כל מחפשת דרכי מילוט, ואני אומרת לעצמי שיום אחד יקרה פה משהו, ואני לא היחידה שאומרת את זה. זו צומת כל כך עמוסה, בלי שמירה ובלי כלום, בקושי עם שני פקחים של אגד. מאות אנשים עוברים שם כל 5 דקות בתחנה, אני בכלל לא בהלם שהמחבלים ניסו לבצע פיגוע ירי דווקא בתחנה הזאת".
פיגוע ירי צומת רמות טרור ירושלים פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד