י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"בייבי סטאר" שוברת את השוק הירושלמי

ענקית מוצרי התינוקות עולה לירושלים ומביאה עמה בשורה מהפכנית בשוק המותגים

"בייבי סטאר" שוברת את השוק הירושלמי

רשת בייבי סטאר, הרשת הארצית הזולה למוצרי תינוקות, שוברת את שוק המותגים בענף התינוקות: כל המותגים הנחשקים בעולם במחירים הזולים ביותר. רשת בייבי סטאר מספקת את המותגים המובילים בעולם במחירים הטובים ביותר.

הסניף הירושלמי ממוקם בקניון רמות, ומשתרע על פני 800 מטרים. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים ברמות מחיר שונות ובחוויית קניה נדירה. כל מוצרי התינוקות מהגיל הרך ועד לגיל הגן. בייבי סטאר מציעה עסקאות לידה משתלמות ביותר. כמו כן ניתן למצוא עגלות, בגדי ילדים איכותיים, אביזרי האכלה, צעצועים, מוצרים לעיצוב חדרי תינוקות, כסאות אוכל מצעים, מוצרי בטיחות לבית ולרכב וגאדג'טים במחירים הטובים ביותר. מלבד ההתמקדות במותגים החזקים בארץ ובעולם, על מדפי הרשת נמצאות הקולקציות הכי חדשות וכן דגמים וצבעים שיש רק אצלה. למעשה, אין עוד חנות מקיפה כזאת בירושלים.

בייבי סטאר מתמחה בשיווק מוצרים איכותיים מהמותגים המובילים בעולם, הלקוחות חוזרים הביתה עם אחריות מלאה על כל מוצר שנרכש בחברה. כל מוצרי התינוקות עברו את בדיקת מכון התקנים הישראלי בהצלחה יתרה וקיבלו את תו התקן הבינ"ל לאיכות.

חנות גדולה ומרשימה שכזאת מספקת לתושבי ירושלים והסביבה קורת גג אחת לכל עולם התינוקות. בינתיים, נראה כי הסביבה העסקית בתחום זה, אינה יודעת כיצד לעכל את השחקן החדש והמפתיע. "בייבי סטאר ערוכה גם ברמת השירות", מסביר אברי קציר, מנכ"ל משותף בבייבי סטאר המגלה כי עגלות התינוקות הממוקמות בקצה הפירמידה – אלה שיקרות ביותר, עולות לעיתים כמו... שידה ארון ומיטה! "בגלל שהמוצרים האלה הם מוצרי צריכה לטווח ארוך, אנו נותנים את התמורה המלאה בשירות ובאחריות ללקוח. אנחנו מוכרים את המותגים הכי חזקים בעולם גם כאלה שאינם מוכרים מספיק בארץ". קציר מתכוון בוודאי ל מוצי, בוגובו, אויסטר, יויו, בוגבו תאומים, דונקי, ציקו, גרקו. רשת בייבי סטאר מציעה מוצצים ובקבוקים של מאמ ואבנט במחיר הזול ביותר בישראל.

סניף בייבי סטאר הירושלמי בקניון רמות, סיים את שלב ההרצה והוא מסתער עם מבצעים ומתנות להמונים: זה הזמן ליהנות ממבצעי ענק עם חווית קנייה עצומה ושרות נפלא.
סניפי בייבי סטאר:
ירושלים - קניון רמות (חניה חינם בשפע, בלי הגבלה) רעננה - קניון רננים. ראשל"צ - רחוב לישינסקי 9, מתחם חונים קונים. בארות יצחק - מתחם פאוורONE ,. רמת גן - כנרת 2 בני ברק.











בייבי סטאר מוצרי ילדים רשת ירושלים השקת סניף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד