י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בסיס אחד ומספר 'טופים' להחלפה בשיטה קלה לתפעול

סלון פאות Shiri, מבית אסתי ברגמן - עם ההצעה שתכבוש לך את הלב • אינפורמטיבי

צילום ארכיון: שטארסטוק
צילום ארכיון: שטארסטוק

פטנט הראש המתחלף בפאה, מוכר וידוע בשוק הפאות. פאניות רבות מציעות את הפטנט שלהן: תיקתקים, רוכסנים ועוד. אסתי ברגמן, הבעלים של פאות Shiri, מציגה את הגרסה הייחודית שלה: טופ מתחלף, עם מראה טבעי, ועם נוחות תפעולית. הטופים נקשרים ידנית ומהווים כמעט פאה בפני עצמה. התוצאה הסופית, פאה עשירה ושופעת, בלי יכולת לזהות את החיבורים, ובהתאמה מלאה.

הרעיון של פאה מתחלפת, נועד לפתוח את האפשרויות הקיימות בפאה אחת לאופציות נוספות, ללוקים שונים, מבלי לרכוש פאה נוספת. אישה שנוח לה לחבוש פאת סרט לעבודה, בלי פוני מציק על הפנים, עדיין יכולה להבטיח לעצמה מראה גלאם ועשיר יותר בערב, או לשבת. לעיתים נשים רוצות פאה חלקה ובעלת תנועה, בפאה עם טופים מתחלפים, יש אפשרות לקנות מספר חלומות ברכישה אחת.

"בעידן פאות בשיטת ייבוש טבעי, כל אישה יכולה לדאוג למראה מושלם לפאה שלה, מבלי להזדקק לפאנית צמודה", אומרת אסתי ברגמן, הבעלים של פאות Shiri "לכן, ניתן להשתמש בפאה אחת ולתפעל אותה לבד. ועם זאת, נשים רבות מביעות חשש בלהסתדר בעצמן: 'יש לי ידיים שמאליות, לא בשבילי פאות שצריך לשחק איתן'. "גם הן הופתעו, זה בהחלט מתאים לכל אחת, בלי להסתבך".

נשים שרכשו את פאת הפטנט בעלת הטופ המתחלף, חוזרות להודות לאסתי, ומציינות את העובדה שזה גרם להן חיסכון מלקנות פאה נוספת שלא היה באפשרותן לרכוש. לקוחות מסוימות עברו לפאות פטנט בלבד, בפועל יש להן חמש או שש פאות בבית, בכל הסוגים, הגוונים והעיצובים, אף אחת לא מנחשת שאלו בעצם שתי פאות שעל בסיסן, הלקוחה נראית כל יום אחרת.

פאות Shiri:
שמגר 21, סנטר פנינת חמד, ירושלים. 02/5664873.





ראש פיאה החלפה שירי אסתי ברגמן נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד