י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רבבת חסידי בעלזא יעניקו בהתוועדות לאדמו"ר את כל התורה כולה

לקראת ההתוועדות המרכזית, חסידי בעלזא יבחרו את כל אחד ממקצועות התורה, שיתחברו ל'מנחת תודה' לאדמו"ר

האדמו"ר מבעלזא. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מבעלזא. צילום: שוקי לרר

בחצר חסידות בעלזא בארץ ובעולם גוברת התכונה, לקראת המעמד ההיסטורי של ה'התוועדות המרכזית' לכלל החסידים, שייערך בסוף החודש ביום שלישי כ"ו באדר ב', באצטדיון 'הארנה' בירושלים, בהשתתפות רבבת חסידי בעלזא מכל רחבי תבל, בראשות מרן האדמו"ר.

לקראת האירוע ההיסטורי הגו ראשי חברת 'יגדיל תורה' של החסידות רעיון מיוחד, במסגרתו יעניקו רבבות החסידים, אנשים נשים וטף, מתנה לאדמו"ר – "כל התורה כולה".

בחסידות מסבירים, כי כל חסיד בעלזא מנער ועד זקן, יוכל לבחור את כל אחד ממקצועות התורה, בעל פה ובכתב, ראשונים ואחרונים וכן הלאה, שיתחברו יחד לכדי 'מנחת תודה' שתוגש כהוקרה ולנחת רוחו של האדמו"ר.

במרכז ההתוועדות המרכזית. בקרב חסידי בעלזא מורגשת ציפייה דרוכה לקראת המעמד ההיסטורי, כאשר אלפי החסידים – בהם רבים מבני חו"ל שכבר הודיעו על הגעתם ארצה, להשתתף במעמד ההיסטורי והמרגש – מבקשים ליטול חלק ולהבטיח את מקומם באירוע.

הכניסה למעמד ההיסטורי תהיה באמצעות כרטיס כניסה אישי בלבד, אותו יקבלו החסידים בימים אלו, עמלים צוותות ההפקה והארגון על גיבוש התכנית המרשימה שתהיה מנת חלקם של המשתתפים, כשעל ההפקה הופקדו מיטב המוחות והאמנים, זאת במטרה להוציא מן הכוח אל הפועל את התכנית המרשימה לתפארת ולשם לכבוד בית בעלזא.,
בעלזא כל התורה התוועדות מרכזית ארנה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד