י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ותומכיה מאושר: נגידי ישיבת וולפסון התכנסו לדינר יוקרתי

יעקב אשר הנחה, רבי יקותיאל דרש והרב אורי זוהר הלהיב את הקהל • צפו בתיעוד מהערב היוקרתי שנערך אמש

ותומכיה מאושר: נגידי ישיבת וולפסון התכנסו לדינר יוקרתי
שוקי לרר

אצולת הממון החרדית התכנסה להצדיע לממלכת התורה בית וגן: צמרת עולם ההון ובכירים נוספים התכנסו אתמול לדינר הוקרה לישיבות 'נתיבות החכמה' -וולפסון וישיבות חכמת שלמה ופני שמואל - נויבירט לכבודו של מייסד הישיבות, הגאון רבי יהושע ישעיה נויבירט זצ"ל מחבר הספר "שמירת שבת כהלכתה" שהקים וייסד את ממלכת התורה בבית וגן. 

באירוע שנערך בטרקלין מלון יהודה שבגבעת משואה בירושלים התכנסו כמאתיים אנשי עסקים תומכי וידידי ממלכת התורה בבית וגן לצד אישי ציבור וחברי כנסת. את האירוע הנחה מזכ"ל דגל התורה הרב יעקב אשר לצידו של אמן הרגש ר' משה צבי וינטרוב.

בקבלת הפנים לערב ההוקרה נערכה תערוכה של כתבי יד נדירים ואסופות מכתבים מגדולי הדורות האחרונים מאוצרו של הגרי"י נויבירט זצ"ל. ובמהלך הערב אף נערך פאנל ראשון מסוגו בנושא "תומכיה מאושר- האושר שבתמיכה" בו השתתפו עו"ד דובי ויינרוט מנהל משרד עו"ד יעקב ויינרוט ושות' מנכ"ל קבוצת אפיקים יגאל רווח,  מנכ"ל בנק פאג"י ינון שוויקה,  עו"ד שלום וסרטייל מחברת שלום ציון - ציפחה אינטרנשיונל. את הפאנל הנחה אמן הרגש משה ויינטרוב שהוביל את השיח בנושאי פילנתרופיה ותמיכה בתורה.

את הערב פתח רבה הראשי של מוסקבה הגאון רבי פנחס גולדשמידט שהגיע לארץ במיוח להשתתף באירוע,  הרב אורי זוהר שריגש את הנוכחים במעלת הנתינה והתמיכה בממלכת התורה של הרב נויבירט, והאדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא שבירך את התורמים.

הצלם אלי סגל בתיעוד מיוחד מהדינר היוקרתי בהפקת "טיפ הפקות".



















































































































































נתיבות החכמה וולפסון ישיבה דינר ותומכיה מאושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד