י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ליל שבת: 4 רקטות על הדרום; 2 ילדים נהרגו בתקיפת תגמול של צה"ל

אחרי תקופה שקטה - שבת סוערת בדרום • ארגוני הטרור שיגרו 4 רקטות מרצועת עזה לעבר שטח המועצה האזורית שער הנגב • כל הרקטות נפלו בשטחים פתוחים ולא נגרם נזק או נפגעים • חיל האוויר תקף בליל שבת ברצועה, שני ילדים נפגעו ונהרגו

שיגור רקטה. צילום: מנדי הכטמן / פלאש90
שיגור רקטה. צילום: מנדי הכטמן / פלאש90

בליל שבת הופר השקט בגזרת הדרום: ארבע רקטות נורו לעבר המועצה האיזורית שער הנגב והושמעה אזעקת 'צבע אדום'.

בהמשך הלילה צה"ל תקף יעדים ברצועת עזה, מהתקיפה האווירית נהרגו שני ילדים.

לאחר כחודש וחצי של שקט בדרום, ארגוני הטרור ברצועת עזה ביצעו ירי של ארבע רקטות לעבר ישובים המועצה האיזורית שער הנגב. אזעקת צבע אדום נשמעה בישובים בשדרות, איבים, גבים, ניר עם, מפלסים, דורות, רוחמה וחוות השקמים. הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים ולא גרמו לנפגעים.

בהמשך ליל שבת, מטוסי חיל האוויר ביצעו תקיפה של ארבע יעדים ברצועת עזה, בהם מתחם צבאי השייך לחמאס במרכז רצעות עזה. כתוצאה מהתקיפה נפגעו שני ילדים, הילד יאסין אבו חוסה בן העשר, יחד עם אחותו איסרא בת השש שנפצעה קשה ובהמשך מתה מפצעיה.

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, התייחסה לתקיפה בה נהרגו שני ילדים, ואמרו כי "דם שני הילדים שמתו מהפצצות הציונים לפנות בוקר אינו הפקר, יש גבול לסבלנות על פשעי האויב".

"צה"ל רואה בארגון הטרור חמא"ס האחראי למתרחש ברצועת עזה וימשיך לפעול בחומרה על-מנת לשמור על השקט ביישובי הדרום" נמסר מדובר צה"ל.

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר, הגיב לאירועים: "אני חש צער עמוק על מותו של הילד ועל הפציעה האנושה של אחותו הפעוטה. הפגיעות הללו הינן תוצאה מהתגובה המוצדקת של מדינת ישראל על התוקפנות כלפיה. תושבינו לא רק דורשים שקט, הם גם מייצרים שגרה- מייד לאחר הירי, יצא הבן שלי למסיבה שנקבעה לשעה זו בנחל עוז".
רצועת עזה שער הנגב רקטות דרום ליל שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד