ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

האם אפל בדרך לפיתוח טעינה אלחוטית של האייפון?

הולכים ומתרבים הסימנים כי ענקית הטכנולוגיה תכלול בעתיד הלא-רחוק אפשרות של טעינה אלחוטית במכשירים שלה

  • ב' אדר ב' התשע"ו
.
.



טלפונים רבים הפועלים על אנדרואיד, כמו גלקסי S7 של סמסונג, כוללים בתוכם סוג כלשהו של טעינה אלחוטית. אולם הדרך היחידה לטעון אייפון נותרה באמצעות כבל מיושן.

עם זאת, הולכות ומתרבות העדויות לכך שזה הולך להשתנות בקרוב. בינואר דיווחה בלומברג כי אפל מפתחת טכנולוגיית טעינה אלחוטית עם שותפים, שתאפשר למכשירים שלה לשאוב אנרגיה ממקור "מרוחק יותר" מאשר משטחי הטעינה המשמשים כיום את הסמארטפונים.

אנליסט במורגן סטנלי ציין בחודש שעבר כי הוא מצפה כי בשנה-שנתיים הקרובות תתווסף לאייפון אפשרות של טעינה אלחוטית, זאת בהתבסס על דברי מומחים בתעשייה.

אפל הגישה כמה פטנטים המתארים טעינה אלחוטית, והוול סטריט ג'ורנל דיווח כי ב-2012 כי החברה בוחנת "דרך חדשה של טעינה". בהתחשב בגישה הפושרת של אפל לטעינה אלחוטית עד כה, בלתי סביר כי החברה פועלת להטמעת אותה טכנולוגיה שכבר קיימת בשוק.

כל הסימנים מצביעים על שותפה אחת: Energous, חברה ציבורית, הנמצאת בעיצומו של שלב המו"פ שלה. היא הציגה מערכת בשם וואטאפ (WattUp) המאפשרת לסמארטפונים וגאדג'טים קטנים אחרים להיטען ממרחק של עד 5 מטרים ממשדר אלחוטי, ורבים סבורים כי הטכנולוגיה הזו תימצא בסופו של דבר במכשירים של אפל.
טעינה אלחוטית אפל Energous מערכת WattUp

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד