כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נפגעה מליצמן? גרמן תוקפת את החרדים

שרת הבריאות לשעבר יצאה למתקפה חריפה על יהדות התורה ועל שר הבריאות: "לא יתכן ש5% יקבעו לכולם"

לפיד בישיבת סיעה. צילום: בחדרי חרדים
לפיד בישיבת סיעה. צילום: בחדרי חרדים

ח"כ יעל גרמן מיש עתיד תקפה במהלך אירוע שבת תרבות בתל אביב את יהדות התורה ואת שר הבריאות יעקב ליצמן. לדברי גרמן לא יכול להיות שיהדות התורה, שהיא חמישה אחוז מכנסת ישראל, תקבע למאה אחוז.

ח"כ גרמן נשאלה על הסיכוי שיהדות התורה תיכנס לממשלה בראשות לפיד ואמרה: "הם לא יסכימו לעבור שוב את החוויה הטראומתית שעברו בשנה ושמונה חודשים שישבו באופוזיציה. בעוד אנחנו באנו ואמרנו כי למדנו לקח ואנחנו רוצים להשתפר, הם לא".

גרמן הוסיפה: "אנחנו לא פוסלים ישיבה איתם אבל אנחנו פוסלים את זכות הווטו. כל ממשלות ישראל צריכות לפסול את זכות הווטו. לא יכול להיות שיהדות התורה, חמישה אחוז מכנסת ישראל, יקבעו למאה אחוז. לא יכול שליצמן שהוא שר אחד - בעל זכות ווטו על כל החוקים במדינת ישראל. יהדות התורה שמה ווטו על ברית הזוגיות, תחבורה ציבורית בשבת, פונדקאות, כשרות וגיור וזה לא יעלה על הדעת".

גרמן התייחסה לעלייה של מפלגת יש עתיד בסקרים האחרונים ואמרה כי זה "תוצאה של עבודה עם הציבור ולמענו בלי להיות חייבים לאף אחד - לא לשמאל ולא לימין, לא חייבים לוועדים ולהסתדרות כמו העבודה ולא חייבים לתאגידי ענק ובעלי הון. המפלגה באה לעבוד למען הציבור והציבור רואה את זה, מה אנחנו עושים בכנסת ומה עשינו בקואליציה וזה הסוד שלנו".

כזכור, בשבוע האחרון ספגה גרמן מתקפה אישית מכיוונו של שר הבריאות יעקב ליצמן, שציין כי הוא עסוק בתיקון הנזקים שגרמה בכהונתה במשרד הבריאות.
יעל גרמן חרדים יהדות התורה ברית הזוגיות יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד