כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

פתח תקווה: בת שנתיים נפלה מגובה

הפעוטה צנחה מדירה בקומה 5 ופונתה לבית החולים במצב קשה • לפי שעה המשטרה לא מצאה בדירה איש

צילום אילוסטרציה: מד"א
צילום אילוסטרציה: מד"א

ילדה כבת שנתיים נפלה מגובה רב ונפצעה קשה.

הערב (מוצ"ש) בסמוך לשעה 22:30 הוזעקו כוחות המשטרה ומד"א לרחוב ההגנה בפתח תקווה לאחר שהבחינו בילדה נופלת מגובה רב לקומה הראשונה.

שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בפעוטה כבת 3 שנעצרה בנפילתה בקומה הראשונה, הוזעקו כוחות הצלה ובמקביל איתרו את הדירה בקומה 5 אשר על פי החשד ממנה נפלה הפעוטה. השוטרים פרצו את הדלת, אך לא מצאו בדירה איש לפי שעה.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א וכונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון פעוטה כבת 3 במצב קשה בהכרה עם פגיעה רב מערכתית.

המשטרה פתחה בחקירה.

אלחנן ויצטום מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הילדה עדיין הייתה עדיין על גגון בקומה הראשונה לאחר שנפלה מקומה חמישית. הילדה היתה בהכרה וסבלה מחבלות ופציעות ולאחר סיוע של צוותי כיבוי ואזרחים הילדה חולצה דרך חלון של אחד השכנים כשהיא בהכרה. יחד עם חובש משטרתי וחובשים המתנדבים ביחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

חובש בכיר במד"א ספיר טטיילבאום ופאראמדיק מד"א יניב יוסף סיפרו: "כשהגענו למקום אנשים הובילו אותנו לגג בטון פתוח בגובה של קומה ראשונה ללא גישה, שם שכבה פעוטה כבת 3 בהכרה מלאה, טיפסנו ונכנסנו עם הציוד הרפואי דרך חלון של אחד השכנים ובהמשך בסיוע של הכבוי הורדנו אותה ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לה טיפול רפואי , היא הייתה כאובה וסבלה מפגיעה רב מערכתית כשמצבה מוגדר קשה ויציב".

מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים עולה, כי מאז 2008 מתו 53 ילדים בישראל עקב נפילה, מעל למחציתם הינם ילדים בגילי 0-4. רוב המקרים (64%) אירעו בבית ובחצר הבית. 87% ממקרי המוות הינן כתוצאה מנפילה מגובה.

ב-2015 היו 8 מקי מוות כתוצאה מנפילה מגובה. בשנת 2016, התרחש מקרה מוות אחד מנפילה, פעוט בן שנה ושמונה חודשים נפל ממרפסת ביתו ברהט ונפצע בראשו ב-20/1 ונפטר ארבעה ימים אחרי ב 24/1.
ילדה נפילה מגובה פתח תקווה בילינסון בת שנתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד