י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חשיפה: המסמך שסולל את דרכו של חרדי לתפקיד מזכיר הממשלה

גורמים שניסו לחבל במועמדות ד"ר חיים זיכרמן לתפקיד מזכיר הממשלה, הציפו סיפור מהעבר על בעיות שיציב אגף המשמעת מנציבות שירות המדינה, אלא ש'בחדרי חרדים' חושף מסמך המעיד כי דרכו של זיכרמן לתפקיד סלולה ונטולת מכשולים

זיכרמן. צילום: מורן כהן עיתון משפחה
זיכרמן. צילום: מורן כהן עיתון משפחה

המירוץ לתפקיד הנחשק של מזכיר הממשלה נמשך: ל'בחדרי חרדים' נודע כי מתחזקים הסיכויים למינויו בקרוב של חרדי לתפקיד.

מדובר במי ששמו כבר עלה כמועמד מוביל, ד"ר חיים זיכרמן, משפטן חרדי בן 37 ומחבר הספר 'שחור כחול לבן' על המגזר החרדי. זיכרמן, משפטן במקצועו, הוא חבר סגל בפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו, שימש חוקר במכון לדמוקרטיה וב-2012 היה מנהל התוכן של ועדת פלסנר לקידום ושילוב בשירות ושוויון בנטל.

עד אמצע 2012 שימש זיכרמן כיועץ המקצועי של מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל, בן ציון ליברמן. את תפקידו הוא סיים בחטף לאחר שלאגף המשמעת בנציבות שירות המדינה הועבר חומר ממנו "עולים חשדות לכאורה כי דיווח במספר מועדים באופן כוזב על נוכחותו בעבודה, וכן כי עבד בעבודה פרטית כמרצה באופן החורג מהיתר העבודה הפרטית שניתן לו". בנציבות החליטו בזמנו לקיים שימוע, אולם זיכרמן בחר להתפטר מיידית ולהתחייב שלא לחזור למינהל "בטווח הזמן הנראה לעין", כך אמר אז אגף המשמעת הנציבות, כך שתיק החקירה נסגר.

גורמים שניסו לחבל במועמדותו של זיכרמן, פרסמו לאחרונה את הסיפור שוב תוך הבעת רמיזה כי הדבר יעמוד בעוכריו במידה ויחפוץ לכהן בתפקיד ממשלתי, אולם מסמך של נציבות המדינה שנשלח אליו לפני כחודש, ואשר נחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', מבהיר כי אין כל קושי או מכשול שיעמוד בדרכו.

במסמך מבהיר איש נציבות שירות המדינה אסף רוזנברג לזיכרמן כי "אין כל מניעה מצד אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה כי תתמודד ותכהן בתפקיד שיפוטי, או בתפקיד אחר בשירות המדינה".

גורמים המקורבים ללשכת רוה"מ אישרו ל'בחדרי חרדים' כי זיכרמן הוא המועמד המוביל ולמעשה היחיד כרגע לתפקיד, וכי כעת הכל תלוי בהחלטתו של ראש הממשלה, שצפויה להינתן בקרוב.



מזכיר הממשלה חיים זיכרמן מינוי נציבות שירות המדינה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד