י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרגדיה בבני ברק: הרב ישראל גריינמן זצ"ל

נכדו של הגר"ח גריינמן ות"ח מופלג בזכות עצמו, נפטר בגיל 45 בלבד אחרי שסבל ממחלה קשה בשנה האחרונה

הרב ישראל גריינמן זצ"ל,
הרב ישראל גריינמן זצ"ל,

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק נפטר היום (א) האברך הגאון רבי ישראל גריינמן זצ"ל, לאחר שסבל מהמחלה הקשה שקוננה בגופה בשנה האחרונה, כשהוא בן 45 בלבד בפטירתו.

מיד אחרי שסבו הגאון רבי חיים גריינמן זצ"ל נפטר בשביעי של פסח האחרון, גילו אצל הנכד את המחלה הקשה. בכל עת מחלתו העתירו רבים בתפילה ובתחנונים על רבי ישראל בן רושקא שושנה, אך נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה, כאשר במעמד יציאת הנשמה נמצאים בני המשפחה.

המנוח זצ"ל נולד בי"ח סיון תש"ל לאביו הגאון רבי יצחק דוד גריינמן בנו הגדול של הגאון רבי חיים שאול גריינמן זצ"ל בעל ה'חידושים וביאורים', שבימים הקרובים יחול יום השנה להסתלקותו.

בבחרותו למד בישיבת 'זכרון מיכאל' בזכרון יעקב, שם גם התגורר אחרי נישואיו עם בת הרב מנחם מנדל רייסנר, ובשנים האחרונות עבר להתגורר בבני ברק. בין היתר, למד בכולל טהרות של מרן הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל והיה מחשובי האברכים במקום.

חיבר את סדרת הספרים 'שי למורא' על מסכתות הש"ס וכל חייו היו חטיבה אחת של לימוד תורה. גם ברגעים הקשים ביותר המשיך ללמוד, לשקוד על התורה ולחדש חידושים בצורה מופלאה.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך תשעה ילדים מתוכם שני ילדים נשואים: לפני חודש נולד לו נכד וכיבדו אותו לשמש כסנדק, אז התבטא כי סנדקאות זו לא סגולה לאריכות ימים אלא כיבוד אב זו הסגולה, ו"לכן אני מכבד את אבי לשמש כסנדק".

מסע הלווייתו תצא הערב בשעה 21:00 מבית המדרש הגדול של סבו הגר"ח גריינמן זצ"ל ברחוב חידושי הרי"ם 2 בבני ברק, לבית החיים שומרי שבת זכרון מאיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הלוויה ישראל גריינמן זכרון יעקב מחלה סנדקאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד