כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בשורות דרעי: חופים חינם, ומשכורת לחברי מועצה

שר הפנים אריה דרעי מפרסם הבוקר שתי החלטות לטובת הציבור: עשרה חופים יפסיקו לגבות תשלום, ותזכיר חוק יעניק שכר לנציגים בעירייה

לפנק, דרעי. צילום: פלאש90
לפנק, דרעי. צילום: פלאש90

בשורה למתרחצים - שר הפנים, אריה דרעי, החליט אתמול (א') על ביטול דמי הכניסה לכל חופי הרחצה בתשלום ברחבי הארץ. מדובר בעשרה חופי רחצה בכל הארץ, שהכניסה אליהם מתבצעת כיום בתשלום.

משרד הפנים יפצה את הרשויות המקומיות שגבו עד היום תשלום עבור הכניסה לחופים, בסכום של כ-7 מיליון שקלים עבור ההפסדים ובכך תתאפשר רחצה בחינם. בשלב זה, התקציב יממן כניסה חינם לחופים רק בקיץ הקרוב. אולם בכוונת שר הפנים דרעי לממן כניסה חינם לחופים גם במהלך עונות הקיץ הבאות.

שר הפנים דרעי אמר כי ״ההחלטה תסייע במאבק להורדת יוקר המחייה וצמצום הפערים. אנשים ייהנו הקיץ בחינם ממשאב הטבע, ויוכלו להיכנס לחופים וליהנות מרחיצה בים והמתקנים שבחופים".

בנוסף, דרעי הכריז כי הוא מקדם "החלטה היסטורית" להעניק גמול לחברי מועצות מקומיות. תזכירה חוק, מבקש להעניק לראשונה גמול לחברי מועצות מקומיות ותאגידים עירוניים, בעבור השתתפותם בישיבות השבועיות, כמו גם תנאים והטבות נוספות.

כיום, חברי המועצה והתאגידים העירוניים משתתפים בישיבות ללא כל תשלום, דבר המעיב על מספר הישיבות בהם הם משתתפים, כמו גם מונע מאוכלוסיות ומגזרים שונים, המייצגים את כלל האוכלוסייה, להיבחר לתפקיד.

שר הפנים, אריה דרעי - ״ההחלטה לתגמל את חברי המועצה והתאגידים העירוניים תביא לחיזוק הדמוקרטיה המוניציפלית, לייצוג טוב יותר של כלל התושבים ולתנאי עבודה טובים יותר. מדובר בתיקון עיוות היסטורי, אשר ייטיב עם כלל תושבי מדינת ישראל״.
אריה דרעי תשלום בחופים משכורת לחברי מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד