י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רעיית האברך שנפגע בקרית מלאכי במכתב מרגש

רעייתו של מרדכי קיקוב, האברך החב"די שנפגע אתמול בתאונת משאית בקריית מלאכי, פרסמה מכתב בו היא מספרת על מופת שהתרחש לה

זירת התאונה. צילום: אלי גאן ידיעות הדרום
זירת התאונה. צילום: אלי גאן ידיעות הדרום

רעייתו של מרדכי קיקוב, האברך החב"די שנפגע אתמול בתאונת משאית בנחלת הר-חב"ד שבקריית מלאכי, פרסמה הערב (ב) מכתב מרגש, בו ביקשה להודות לכולם ולשתף במופת שהתרחש לה.

"קודם ברצוני להודות לכולם על הדאגה, האחדות והתפילות הרבות שודאי בזכותם זכינו לניסים רבים", היא כותבת.

"מצוה לפרסם את הניסים! אמנם לצערינו קרה דבר מאוד כואב, לא מובן ומצער, אבל אל לנו לשכוח שלפי הנתונים צפוי היה שהתוצאות יהיו הרבה יותר גרועות. ב"ה שלפחות אני והתינוקת הקטנטנה זכינו להנצל מהפגיעה למרות שהלכנו ממש זה לצד זה.

"ב"ה שהפגיעה בגופו היתה (יחסית) מזערית מהברך ומטה בלבד. כל מערכות הגוף שלמות ובריאות. ב"ה הניתוח השלישי ובעזרת ה' גם האחרון עבר בהצלחה. אנחנו מאמינים שהכל בהשגחה פרטית! וכן... גם זה. ה' נתן לנו נסיון לא פשוט ואני בטוחה ורואה שהוא נתן גם כוחות להתמודד. בעזרת ה'. אני מאמינה שצריך עוד הרבה תפילות, שגם ההחלמה תהיה מהירה וניסית, כמו עד עכשיו ומוטי יחזור הביתה בריא ושלם והולך בעזרת ה'.

"עד עכשיו היו גם ניסים גלויים במענות שקיבלנו מהרבי, ועוד סיפור מדהים: בת דודה של מוטי גרה במונסי. מיד כששמעה - היא ובעלה נסעו לאוהל, יחד עם בתם הקטנה.

"כשבאו להיכנס, הבת בכתה ומשום מה לא רצתה להיכנס. האב נכנס להתפלל והאם נשארה עם הבת בחדר הוידיאו. ומה שהיא רואה זה מצמרר: הרבי בהתוועדות מחפש את הקבוצה מנחלת הר חב"ד ומוזג להם לחיים ואומר להם: "לחיים, לחיים ולברכה!". אז ב"ה גם זכינו לגילוי כל-כך ישיר של הרבי. שנזכה תיכף ומיד ממש לצעוד עם הרבי בראשינו לבית המקדש. אמן!".
חבד קרית מלאכי מופת הרבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד