ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אייכלר: בלי חוק המקוואות הממשלה תיפול

ח"כ ישראל אייכלר מצטרף לאיומי ליצמן: "אם חוק המקוואות לא יעבור - הרפורמים ישמחו שהממשלה תיפול"

ישראל אייכלר. צילום: מרים אלסטר, פלאש90
ישראל אייכלר. צילום: מרים אלסטר, פלאש90

ח"כ ישראל אייכלר נשא הערב (ב) דברים במליאת הכנסת בדיון על הצעת אי האמון של האופוזיציה ואמר: "הרפורמים מאד ישמחו אם חוק המקוואות לא יעבור והממשלה תיפול".

בנאומו אמר אייכלר, "עם ישראל נמצא בתקופת מלחמה אזרחית מצד נערים סכינאים, השופכים דם יהודי בחוצות הערים. בשעה כזאת, היו צריכים בני ישראל מכל העדות להתאחד בתפילה ליד שריד בית מקדשנו ולקרא אל ה': "הצילה מחרב נפשי".



ישראל אייכלר בכנסת

"במקום זאת באים פריצים לפרוץ פרצות בישראל ולחלל את קדושת הכותל המערבי ולטמא את טהרת המקוואות. הם יושבים באמריקה ושליחיהם עושים זאת במרד ובמעל, בהתרסה נגד כל קדשי ישראל. במהומות הכותל הם מוציאים את דיבת הארץ לעולם כולו ומסייעים לערבים הטוענים כי מדינת ישראל אינה ראויה לשמור על המקומות הקדושים וכי צריך להקים כוח רב לאומי לפקח על העיר העתיקה", אמר ח"כ ישראל אייכלר.

אייכלר הזהיר כי יועצי אחיתופל לוחשים לביבי שהחרדים יש להם הרבה מה להפסיד ולכן הוא לא צריך להיענות לדרישותיהם, כי לא יעיזו להפיל חוקים של הממשלה.

"זה נכון שעם ישראל יפסיד כאשר הממשלה תיכנע לריפורמים ובג"צ ותפגע בקדשי ישראל", אמר, "שנית, כמה שהחרדים יפסידו מפירוק הממשלה, שרי הממשלה וראשיה, יפסידו הרבה יותר. אם לא יאושר חוק המקוואות מועצת גדולי התורה תתכנס ותחליט על עתיד הממשלה וכן נעשה", הזהיר ח"כ הרב אייכלר.
אייכלר רפורמים בנימין נתניהו כנסת קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד