כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ביתר: שלושה נחקרו על החזקת נפצים

לקראת פורים: שלושה מתושבי ביתר עוכבו לחקירה לאחר שהמשטרה ביצעה גל חיפושי נפצים בעיר ולכדה כמות מסחרית

ביתר: שלושה נחקרו על החזקת נפצים
חטיבת דובר המשטרה

שלושה מתושבי ביתר עילית עוכבו היום (ג) לחקירה, לאחר שברשותם נמצאה כמות מסחרית של נפצים מסוכנים.

בפעילות על פי מידע מודיעיני של שוטרי מחלק הבילוש והנוער ממרחב חברון בעיר ביתר עילית כנגד תופעת הנפצים לקראת חג הפורים הקרב ובא, עוכבו לחקירה שני קטינים ובגיר תושבי ביתר עילית, בחשד להחזקת נפצים.

בסך הכל בוצעו על פי צו ארבע חיפושים, בהם נתפסה כמות מסחרית של נפצים. החשודים הועברו לחקירה בנקודת עציון שבמרחב חברון. משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות, ולהימנע משימוש בלתי חוקי בנפצים ובאמצעים פירוטכניים העלולים לגרום לנזק פיזי ממשי ולהעכיר את אווירת החג.

במקביל, ביצעו השוטרים פעילות חיפוש ומעצרים על פי צווי בית משפט בישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר. במהלך החיפוש במקום נתפסה תחמושת ונפצים מסוגים שונים וקלע דוד בחזקתם של קטינים.

במסגרת הפעילות נעצרו בגיר וקטין בגין אירוע תקיפה שהתרחש לפני כשבוע וחצי לערך, החשודים נחקרו במפלג לפשיעה לאומנית ביחידה המרכזית במחוז ש"י, ובסיום החקירה שוחררו.

קטין נוסף נעצר לאחר שניסה להימלט ותקף שוטרים בזמן המעצר. הקטין הועבר לחקירה במרחב שומרון. בסיום חקירתו שוחרר הקטין והורחק בהסכמה מהישיבה עד ליום שישי ה-18/3/2016.

"אנו רואים בחומרה כל אירוע של החזקת אמצעי לחימה באופן בלתי חוקי על סוגיו השונים ונאכוף את החוק בכל מקום ואתר" אומרים במשטרה. עוד הוסיפו כי המעצרים והחיפוש במקום כאמור, בוצעו על פי חוק ובכפוף לצווי בימ''ש תואמים.









נפצים מסוכנים עוד יוסף חי חקירה סחר אסור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד