כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

השר אלקין: החרדים מאיימים ברצינות

השר מהליכוד התייחס לאיומי החרדים לפרישה מהקואליציה אם הבעיה הרפורמית לא תיפתר - "האיומים רציניים"

אלקין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אלקין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האיומים החרדים לפרישה מהקואליציה: השר זאב אלקין מהליכוד התייחס היום (ג) לאיומים של הנציגים החרדים בנושא הרפורמים ואמר כי לדעתו מדובר באיומים רציניים על פרישה מהממשלה.

בראיון לגלי צה"ל נשאל השר אלקין האם האיום של החרדים לפרוש הוא רציני לדעתך? והשיב: "אני חושב שהתחילו תהליכים במפלגות החרדיות שיצאו מכלל שליטה של הפוליטיקאים החרדים סביב הסוגיה הזאת של הרפורמים, אבל אני מאמין שניתן למצוא פיתרון לבעיה. האם הם רצינים? אני חושב שכן כי זה לא תלוי בהם. אני מקווה שיימצא פיתרון".

השר אלקין נשאל גם על השמועות אמש על אפשרות שהמחנה הציוני תצטרף לממשלה ואמר: "אני לא חלק במגעים אם יש כאלו. אם אתה שואל אותי האם יש היתכנות שמפלגת העבודה תצטרף לקואליציה? אני לא רואה את זה קורה בגלל המצב הפנימי במפלגה אבל תמיד יש הפתעות בפוליטיקה הישראלית, זה נראה ספינים, כאחת שהיה לו חלק בפירוק קדימה תוך כדי הליכה לבחירות אז אני יודע שיכולים לקרות דברים לא צפויים".

כזכור, אתמול בראיון שהעניק יו"ר ש"ס אריה דרעי לחדשות 2 איים דרעי ואמר כי "לא נשב בממשלה שתכיר ברפורמים - לא בכותל, לא בנישואין, לא בגירושין, הדרך שלהם הובילה להתבוללות אדירה".

דרעי הוסיף כי "אין כאן ויכוח אם הרפורמים הם יהודים או לא יהודים. גם הם וגם הקונסרבטיבים הם יהודים. אבל הוויכוח הוא על היהדות ועל האידיאולוגיה. את רוב העם היהודי איבדנו בגלל הרפורמים בעשרות השנים האחרונות".

הבוקר התייחס דרעי לשמועות שהפרסומים על הצטרפות המחנה הציוני לממשלה נועדו ללחוץ על החרדים לקבל את מתווה הכותל ואמר: "אני לא שר זוטר שמאיימים עליו, אני לא חושב שנתניהו מתכוון לאיים עלינו. השותפות הטבעיים והאמיתיים שלו הן המפלגות החרדיות".
זאב אלקין קואליציה איום חרדי הסכנה הרפורמית חוק המקוואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד