כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ליצמן: "לפיד מובטל - יש לו זמן"

חילופי מהלומות בין יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לשר הבריאות יעקב ליצמן בטקס ההצדעה לארגון זק"א בפתח תקווה: "אם הייתי יודע שהוא פה", אמר השר, "לא הייתי בא, איפה הוא היה בקדנציה הקודמת?"

ליצמן באירוע של זק"א. צילום: מנדי הכטמן
ליצמן באירוע של זק"א. צילום: מנדי הכטמן

חילופי מהלומות בארוע של זק"א: ארגון זק"א ערך הערב (ג) טקס הצדעה ענק, בהשתתפות רבנים ושרים.

במהלך האירוע תקף שר הבריאות יעקב ליצמן, את יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, ואמר: "שמעתי שיאיר לפיד היה כאן. אם הייתי יודע שהוא בא לכאן אני לא הייתי בא לכאן.

"איפה הוא היה בקדנציה הקודמת - להכיר את עבודת הקודש של זק"א. היום הוא בא? היום שהוא מובטל יש לו זמן לזק"א. הוא מתלונן שאני לא מדבר איתו, שאני מנקה את האבק מעל החליפה שלי".

קודם לכן נשא דברים ח"כ יאיר לפיד בכנס. הוא הקדים ואמר: "ליצמן לא פה אז אני יכול להיות פה". עוד אמר: "כל עם ישראל מסתכל עליכם ומקבל מכם השראה, כל תקציב שממשלת ישראל תחליט לתת לזק"א אנחנו נתמוך בו באופוזיציה ונצביע בעדו.

"לפני יומיים היו בביתי נציגי משלחת מאוסטריה. הם הגיעו אלי עם מסמכים ממחנה הריכוז מאוטהאוזן שבו נרצח סבי בלה למפל על ידי פושעים נאצים ב-5 באפריל 1945 בשעה 9:35, זה סבא שלי. סבא שלי לא זוהתה גופתו, לא הובא לקבורה בישראל ואיש אינו יודע היכן נקבר. כל מדינת ישראל קיימת וכל זק"א קיימת לא במקרה ובשביל זה אתם פה ובשביל זה אני פה".

כזכור בין השניים קיימת מתיחות רבה, כאשר השר ליצמן לא מפספס הזדמנות לתקוף את לפיד בשל מעשיו בקדנציה הקודמת והפגיעה הקשה שגרם לצרכי המגזר החרדי.



צילום: אריה כהן

תוך כך פורסם הערב בחדשות 10, כי יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, פועל בימים האחרונים יחד עם לפיד בנושאי חקיקה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי גפני גייס את התנגדותו של לפיד לחוק ההון השחור, אותו מנסה האוצר לקדם בניגוד לדעת יהדות התורה וש"ס.
שר הבריאות יעקב ליצמן יאיר לפיד יש עתיד ארגון זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד