י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סיקריקים גנבו אלפי ספרי טלפון בבית שמש

בעקבות מודעות שלא לרוחם שפורסמו במדריך החרדי, גנבו שלושה קיצונים עשרות מדריכים לפני הפצתם הלילה; הם נעצרו

למצום אין קשר לכתבה, צילום: פלאש90
למצום אין קשר לכתבה, צילום: פלאש90

קנאים פגעו בו: שלושה חרדים קיצונים תושבי בית שמש נעצרו הלילה (ד') לאחר שגנבו כמות גדולה של ספרי טלפונים חרדים לפני הפצתם, על רקע מודעות שפורסמו בתוך המדריך שלא לרוחם.

הלילה, בסמוך לשעה 2:30, נגנבו מחצר בניין ברחוב 'בן איש חי' בבית שמש, כאלפיים ספרי טלפון של "המדריך החרדי", על ידי מספר חשודים שהגיעו למקום עם רכב סובארו סטיישן, העמיסו את הסחורה שהייתה תוך כדי הפצה - ונמלטו עם רכבם.

המפיץ, שהבין שגנבו לו סחורה בשווי של כ-15,000 ש"ח, פנה מיד למשטרה שפתחה בסריקות נרחבות לאיתור הרכב החשוד. לאחר מרדף, הקיפו ניידות את הרכב החשוד בכביש 10 ביציאה מבית שמש.

החיפוש שנערך ברכב אישש את חשד השוטרים, ונמצאו בו אלפי ספרי טלפונים שנגנבו זמן קצר קודם לכן בעיר. שלושת יושבי הרכב, המזוהים עם קיצוני העיר, נעצרו לחקירה. ל'בחדרי' נודע כי שלושת העצורים יובאו בשעה הקרובה לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

מ'המדריך החרדי' נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "כמידי שנה, ועדת הרבנים של המדריך עוברת על כל המידע הנכנס למדריכי הטלפונים שלנו על מנת לתת מדיה נקייה ואיכותית הן מבחינה הלכתית והן מבחינה מקצועית. גם מדריך הטלפון של העיר בית שמש עבר פיקוח קפדני בכדי לתת לתושבי בית שמש מוצר איכותי וכשר, וכמידי שנה בשנה נכנס לבתי הרבנים, המוסדות וראשי הקהילות של כלל המגזר החרדי".

"למרות הנזק הרב שנגרם הלילה, אנו במדריך החרדי פועלים על מנת להדפיס במהירות האפשרית את הכמות שנגנבה על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ולכלל תושבי בית שמש ללא יוצא מן הכלל", הוסיפו שם.
המדריך החרדי סיקריקים בית שמש מאבק קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד