י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הערב ב-21:00: עם ישראל מתאחד ל'שמע ישראל' העולמי

העולם היהודי כולו יעצור לרגע הלילה, לקריאת שמע ישראל המשותפת • הצטרפו גם אתם

הקמפיין בכניסה לירושלים.
הקמפיין בכניסה לירושלים.

היום בשעה 21:00 לפי שעון ישראל: לאחר שבפעם הראשונה על פי הערכות השתתפו בקריאת שמע ישראל העולמית למעלה מ-3 מיליון יהודים בעולם, בשידור חי בערוץ 2000, הוחלט שוב לאור המצב הביטחוני הקשה הפוקד אותנו לארגן את קריאת שמע ישראל העולמית עם עליית מדרגה.

יחד עם הסלוגן "כי רק ביחד ננצח את הטרור", התאגדו כל כלי התקשורת היהודים בעולם למיזם הענק הזה שכולו לשם שמיים. המוקד המרכזי יוקם בקבר דוד המלך יחד עם הכנסת ספר תורה שתתקיים באותו הזמן בדיוק לקבר, לאור המלחמה הקשה שמתקיימת יום יום על המקום מול ארגונים נוצרים שמנסים לקבל בעלות על המקום.

כאמור, בשעה 21:00 בדיוק, תיערך קריאת שמע ישראל העולמית מפיו של הגאון הרב ראובן אלבז בשידור חי לעשרות תחנות רדיו, ערוצי טלוויזיה, ואתרי אינטרנט בכל העולם.



לדברי המארגנים, "בפעם הראשונה שהתקיימה קריאת שמע ישראל העולמית קיבלנו למערכת קטעי וידאו ותמונות מאנשים שהקריאה העולמית לא תפסה אותם בבית או במשרד... בין הקבצים ניתן לראות קריאת שמע של מטוס שלם במהלך הטיסה, כבאים מתחנת חולון בקריאת שמע ישראל, חיילים מבסיסי אימונים קוראים שמע ישראל ועוד".

אחד המארגנים מספר: "יצרו איתי קשר אתמול חתן וכלה מתוניס שמתחתנים היום ומעוניינים באמצע החתונה לעצור לרגע ולצעוק בשמחה יחד עם כל עם ישראל בעולם "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד"".
שמע ישראל יוזמה קבר דוד המלך הרב אלבז קבלת עול מלכות שמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד