ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בדרך לשיתוף פעולה? גפני והרצוג מציגים חוק משותף

"אני שמח שהרצוג לקח אותי כחברותא", אמר גפני, במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו לרגל החוק שיעלה ביום ראשון

גפני והרצוג במסיבת העיתונאים היום
גפני והרצוג במסיבת העיתונאים היום

בדרך לשיתוף פעולה? יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג ויו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני ערכו הצהריים (ד') מסיבת עיתונאים משותפת על הצעת החוק שלהם "אחריות המדינה".



את הצעת החוק יגישו ביום ראשון לוועדת השרים לחקיקה, במהלך הדיון גפני לא שלל שיתוף פעולה בעתיד. לדברי ח"כ גפני "שמחתי שח"כ הרצוג לקח אותי לחברותה בעניין הזה", הרצוג הגיב "אולי לעוד דברים".

גפני - "אני לא שולל שום דבר, יש דברים שאנחנו רואים עין בעין, ויש דברים שאנחנו חלוקים. אבל בתחום הזה אין בכלל ספק, שאנחנו רוצים שהחוק הזה יעבור".

הצעת החוק כפי שהסביר הרצוג - "לשנות את שוק ההפרטה מיסודו. לא תתקיים יותר הפרטה בלי דיון ציבורי שקוף, מלא ומעמיק שטובת הציבור מיוצגת בו על ידי גורמים מוסמכים המבקרים ומפכחים על התהליך".

הרצוג הוסיף כי "יש מקרים רבים בהם בוצעו הפרטות שפגעו בשירותים הניתנים לציבור. מטרתנו לשנות את התהליך בו מתקבלות ההחלטות בנושא הפרטה במשק הישראלי וליצור מנגנונים שיחייבו את המדינה להעמיד את טובת האזרחיות והאזרחים בראש סדר העדיפויות".

יו"ר וועדת הכספים גפני הוסיף: "אני שנים רבות בכנסת, ראיתי הפרטות רבות. לצערי הרבה מהן פגעו באזרחיות ובאזרחים ולכן אני שמח להצטרף ליוזמתו של ח"כ הרצוג. החוק הזה הוא חוק נכון. חוק צודק. זה קשה להעביר חוקים צודקים בכנסת אבל עם הרבה מאמץ ונחישות אנחנו נצליח".
גפני והרצוג המחנה הציוני יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד