ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

ארדן קורא לחרדים: בואו לשרת במשטרה

השר ארדן: "הנחתי להרחיב גיוס חרדים למשטרת ישראל ולבצע את ההתאמות הראויות כדי שקליטתם תהיה מוצלחת"

ארדן, צילום: מנדי הכטמן
ארדן, צילום: מנדי הכטמן

השר לביטחון הפנים, ח"כ גלעד ארדן, נכח אמש (ג') בכנס ז' אדר של ארגון זק"א בפתח-תקווה. השר ארדן אמר בנאומו: "הנחיתי את משטרת ישראל לבצע התאמות נוספות לציבור החרדי, בכדי שיוכלו להשתלב בצורה הראויה ביותר בשורות משטרת ישראל". עוד הוסיף ארדן ואמר: "אני מעוניין לראות חרדים רבים במשטרה, במשרה מלאה".

בנאומו הדגיש השר ארדן את הערכתו הרבה כלפי מתנדבי הארגון בשם ממשלת ישראל וכי המשרד לביטחון הפנים הכפיל את הסיוע שהוא מעניק לארגון זק"א בשנה האחרונה.

השר הוסיף: "ארגון זק"א ומתנדביו ראויים לכבוד שאנו מכבדים אותו הערב בנוכחותנו. יעקב אבינו בערוב ימיו ביקש מיוסף בנו, שיעשה עמו חסד של אמת ולא יקברהו במצרים. זהו חסד של אמת, שנעשה עם המתים, לא על מנת לקבל פרס או תגמול".

השר ארדן ציין כי במשך הזמן הרחיב זק"א את תחומי עשייתו, וכיום עוסקים מתנדבי הארגון גם בהגשת עזרה ראשונה. אלו מבין המתנדבים שהם גם מתנדבי משטרה, עוסקים בעבודה צמודה עם חוקרי מז"פ בזירות של מוות לא טבעי, בסיוע באיתור נעדרים, כולל מתחת למים, ובמשימות נוספות".

השר ארדן הביא כדוגמא מוצלחת את פעילותן של 9 נשים חרדיות, המשמשות חוקרות במשטרת ישראל ומצילות נפשות ילדים. "את השילוב של בני החברה החרדית בחברה הישראלית אנחנו רוצים לראות מתבסס ומעמיק. אתם, שעובדים צמוד לחוקרי המשטרה ובשת"פ כל כך הדוק ומועיל, מודעים היטב לפיקוח הנפש היומיומי בו עוסקת המשטרה", אמר השר.
גלעד ארדן משטרה חרדים זקא פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד