ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

אסון רודף אסון: בן 15 נחנק ונפטר

בני ברק: גבריאל ישראל גולדברג ז"ל, תלמיד ישיבת קהילות יעקב בן 15, איבד את הכרתו תוך כדי שינה ונפטר

הבחור גבריאל ישראל גולדברג ז"ל (באדיבות המשפחה)
הבחור גבריאל ישראל גולדברג ז"ל (באדיבות המשפחה)

טרגדיה הלילה בבני ברק: תלמיד ישיבה בן 15 נפטר באופן פתאומי בביתו.

בליל אמש (ד') גבריאל ישראל גולדברג ז"ל, תלמיד ישיבת קהילות יעקב בן 15, איבד את הכרתו תוך כדי שינה. אחד מבני משפחתו שהבחין בכך הזעיק את כוחות ההצלה שמיהרו להגיע לביתו.

מתנדבי איחוד הצלה והצלה גוש דן החלו בפעולות החייאה מצילות חיים, כשאליהם מצטרף צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אולם למרבה הצער לאחר זמן מה לא נותרה ברירה והם קבעו את מותו לדאבון בני המשפחה.

על פי החשד, בגרונו של המנוח ז"ל נמצא חלק מתפוז, אותו אכל לפני השינה, ויתכן שנחנק כתוצאה ממנו.

אריה גולדברג, דודו של המנוח סיפר ל'בחדרי חרדים' בכאב, כי כמה שעות קודם שנפטר, אמש בשעה 22:00 פגש אותו ודיבר איתו, ובלילה כמתנדב איחוד הצלה, קיבל דיווח שהוא איבד את הכרתו. לאחר שהשתתף בפעולות ההחייאה הממושכות על חיי אחיין שלו, הוא גם היה זה שנסע להודיע לסבא ולסבתא, הוריו הי"ו - על בשורת האיוב.

יצחק דוד מחבוביאן מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בטרגדיה, לדברי בני המשפחה הנער איבד את ההכרה במהלך השינה וכשהגענו למקום הוא היה ללא הכרה ולאחר מכן אף איבד דופק. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות אך למרבה הצער פרמדיק נאלץ לקבוע את מותו והסביר כי הרקע הוא ככל הנראה חנק במהלך השינה".

גבריאל ישראל גולדברג ז"ל נולד להוריו בי"ד אב תש"ס. אביו הוא הרב יהודה דוד גולדברג, ואמו מרת נועה לבית משפחת סטביצקי.

בילדותו למד בתלמוד תורה בוסטון, שם עלה ונתעלה במעלות התורה והיראה. כאשר הגיע לגיל ישיבה קטנה נכנס ללמוד בהיכל ישיבת 'קהילות יעקב' לצעירים ברחוב דבורה הנביאה בבני ברק, בראשות הגאון רבי שרגא שטיינמן.

בישיבה שקד על תלמודו והיה לאחד המיוחדים שבבני עליה, הקפיד על זמני התפילות והסדרים ולא הסתכל על הנעשה ברחוב, לדברי חבריו, "תמיד ראו אותו בישיבה ממהר, עושה מה שצריך וחוזר ללמוד".

הלווייתו תצא היום בשעה 13:00 בצהריים מבית הכנסת חניכי הישיבות 'שבם אבותי' ברחוב ישעיהו בבני ברק - בדרכה לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
גבריאל ישראל גולדברג בחור ישיבה טרגדיה פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד