י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תוצאות המעבדה: האוכל בצהרונים באלעד ללא חיידקים

בעקבות תחקירים שונים שנערכו בכלי התקשורת, יזם ראש העיר ישראל פרוש בדיקות מעבדה לאוכל המוגש לצהרונים באלעד

צילום אילוסטרציה: סרג אטאל
צילום אילוסטרציה: סרג אטאל

ההורים באלעד יכולים להיות רגועים: תוצאות בדיקות מעבדה שנערכו למזון המוגש בצהרונים ברחבי העיר, הגיעו היום (ב') והם מצביעים על איכות אוכל גבוהה, וללא הימצאות חיידקים שונים.

בחודש האחרון התפרסמו תחקירים על האוכל המוגש בצהרונים במוסדות חינוך ברחבי הארץ, ומהנתונים שנאספו עלה כי בחלק גדול מהמקרים נמצאו חיידקים מסוכנים באוכל המוגש לילדים הקטנים.

מתוך דאגה לבריאות ילדי העיר, הורה ראש העיר לבצע באופן מידי בדיקות מעבדה חיצונית לארבעת ספקי האוכל, אשר מביאים את התצרוכת היומית לצהרונים באלעד.

במסגרת התהליך נלקחו דגימות ממגוון רחב של מנות, מכל ארבעת הספקים כאמור, בהפתעה, על מנת לבחון את איכות המזון בצורה בלתי תלויה. כאשר את הבדיקה ביצעה מעבדת 'ביו לב' מירושלים.
על פי התוצאות שהגיעו היום ללשכת ראש העיר, הרי שכאמור, ההורים באלעד יכולים להיות רגועים, כאשר המזון שנבדק מכל ארבעת הספקים נמצא תקין ועל פי כל הכללים המחמירים ביותר, ללא הימצאות חיידקים מסוכנים לבריאות הילדים.

ראש העיר ישראל פרוש אמר כי "נושא בריאות הילדים בעיר הוא דבר שאסור להתפשר עליו. הוריתי לבצע את הבדיקה כדי לוודא כי המזון שניתן לילדים בריא ותקין. אני שמח שהתוצאות יצאו מעולות, ובעז"ה נמשיך לעקוב אחר איכות המזון כדי לוודא כי היא תמיד נותרת גבוהה ועל פי התקנים המחמירים ביותר".
ישראל פרוש אלעד אוכל לילדים צהרונים בדיקת מעבדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד