י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הסודות נחשפים: כך מייצרים הצלחה!

איש העסקים אבי כץ, מרכז 'כיוון', 'טועמיה' של ליל שישי וטעימות משירותי המרכז - כל אלה היו המרכיבים לערב מושקע בסימן הצלחה

באירוע של 'כיוון'
באירוע של 'כיוון'

ליזום רעיון חדש, לחולל שינוי תרבותי בעשר אצבעות, לפרוץ גבולות ולייצר הצלחה - קרוב ל-200 איש שמילאו בליל שישי האחרון את אודיטוריום מרכז 'כיוון', נוכחו לדעת בהרצאתו המאלפת של אבי כץ, כי כל אלו אינם רק בגדר חלום. ההצלחות הגדולות עשויות להיות שייכות לכל אחד, כך אבי כץ, מייסד קרן הגשמה ורשת 'קופיקס'- רשת בתי הקפה הישראלית ששברה את השוק ואת תרבות הצריכה בקונספט הייחודי שלה- מחיר שווה לכל המוצרים על סך חמישה שקלים בלבד.

"הכנס המושקע שהפיק מרכז 'כיוון'" מסביר עו"ד אברהם יוסטמן, סמנכ"ל קרן קמ"ח, "היה יריית פתיחה בסדרת כנסים דומים, בה יפגיש מרכז 'כיוון' את הקהל עם אנשי ההצלחות שיספרו את סיפורם וישתפו במפתחות שמובילים אותם להצלחה שלהם". הכנס הנוכחי אירח את מאות המשתתפים שהאזינו להרצאתו של אבי כץ, בה חשף את הקלפים וסיפר על המפתחות האישיים שלו - להצלחה הגדולה. הוא הרחיב וסיפר על תחילת הדרך, הולדת הרעיון, ההתפתחות על שלביה, האמון ברעיון כמו גם רגעי הנסיגה. אבי כץ הוסיף והסביר על הדרכים הנכונות לכל רעיון ויוזמה, והעשיר את המשתתפים בטיפים מקצועיים.

לאחר ההרצאה המוצלחת שעוררה התעניינות רבה בקרב המשתתפים, הוצגה מצגת שהכירה למשתתפי הכנס את מרכז 'כיוון' ומגוון השירותים המוצעים בו למחפשי העבודה, על מנת לקדם כל פונה ולהוביל אותו אל ההצלחה האישית שלו.

משתתפי הכנס הוזמנו לתוככי מרכז 'כיוון', שם המתין להם כיבוד ליל שישי כמיטב המסורת וכיד המלך. במקביל יכלו המשתתפים להתרשם ולהתנסות בשירותי המרכז, כאשר לרשותם עמד חדר אבחונים, בו ביצעו אבחון ראשוני וקצר, והמעוניינים נרשמו לאבחון מקצועי מלא. לצד חדר האבחונים פעל חדר קורות חיים, בו ניתנו הדרכה מפורטת וסיוע בכתיבת קורות חיים על ידי מדריך מקצועי.

לצד החדרים ניצבו דוכני קורסים שונים שהציעו למתעניינים מגוון הכשרות בעלי פוטנציאל תעסוקתי ואפשרויות השמה גבוהות. בין הקורסים השונים שהוצעו על ידי המכללות: קורס ביטוח- רפרנט תיקי לקוחות, קורס צבע ובניה בגבס- תחום ההולך ומתפתח ובעל ביקוש גבוה בשוק, קורס טכנאי מיזוג אוויר- מקצוע מבוקש בעל שכר גבוה במגמת עליה, קורס תכנות ופיתוח אפליקציות במכללת לומדה, קורס ניהול רשתות תקשורת במכללה החרדית להכשרה מקצועית - מקצוע מאתגר ומבוקש, המסלול המהיר לתחבורה ציבורית- מסלול ירוק לחרדים 'עוקף בירוקרטיה' להגשת טפסים לעבודה בתחבורה הציבורית, ועבודה ב'אברטק'- בית תוכנה חרדי בסביבה תורנית וללא צורך בניסיון קודם.

את הכנס המוצלח סיימו מאות משתתפים מרוצים, כשאחוזים גבוהים מהם שהתרשמו מן המרכז ומן האפשרויות המוצעות בו, הצטרפו גם הם לאלפי הפונים למרכז 'כיוון' ונרשמו להמשך התהליך למציאת עבודה בעזרת המרכז.
תעסוקה חרדים כיוון לימודים כנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד