י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לרגל עשור לציוץ הטוויטר הראשון: רשימת הפוליטיקאים המובילים בטוויטר

לרגל עשור לציוץ הטוויטר הראשון: קחו את עשרת הפוליטיקאים המובילים במספר העוקבים

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

בעקבות ציון 10 שנים ל"ציוץ" הטוויטר הראשון, מתפרסם הבוקר (ה) רשימת נציגי הציבור המובילים בטוויטר במספר העוקבים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל במקום הראשון, עם 549,000 עוקבים.

במקום השני, ח"כ סתיו שפיר מהמחנה הציוני, עם 57,200 עוקבים. במקום השלישי ח"כ שלי יחימוביץ' עם 54,900 עוקבים. במקום הרביעי יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט עם 52,000 עוקבים.

ח"כ ציפי לבני במקום החמישי עם 38,000 עוקבים, במקום השישי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד עם 26,700 עוקבים. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי עם 12,600 עוקבים והח"כ הטרי מש"ס יגאל גואטה, עם 521 עוקבים.

יו"ר ועדת השקיפות ח"כ סתיו שפיר אמרה הבוקר: "הטוויטר הוא הכלי היעיל ביותר לשיתוף הציבור במתרחש בכנסת בזמן אמת - בוועדות, בהצבעות ובמהלכים הפוליטיים. לא פעם קרה שמתוך ציוצים בטוויטר הגיעו אלינו רעיונות משמעותיים לדיונים בוועדת השקיפות, או מקרים שבהם הציבור הרחב התגייס דרך הרשת לסייע במאבקים הפרלמנטריים שלנו.

"בזכות הרשתות החברתיות, מאבקים חשובים שלקחתי בהם חלק זכו לתהודה ברמה לאומית. הפייסבוק שיחק תפקיד משמעותי במחאת האוהלים, הרבה לפני שהתקשורת הממוסדת גילתה עניין במתרחש, ובכל רחבי העולם אזרחים טובים שאינם מקושרים לגורמים פוליטיים, הפכו לפתע לבעלי השפעה, לחזקים יותר מחלק מהפוליטיקאים, והניעו מאות אלפי ומיליוני אנשים לצאת לרחובות ולדרוש פוליטיקה טובה יותר״.
טוויטר מחשב פוליטיקה כנסת בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד