כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בקרוב בארץ: גרסה חדשה למכונית הדגל של שברולט

אחרי שהנחיתה השנה לראשונה בארץ את אחת המכוניות המזוהות ביותר שלה, שמעולם לא נמכרה פה בייבוא סדיר, חושפת שברולט את הגרסה הפתוחה של דגם הקאמרו שתעלה בקרוב על כבישי ישראל

  • ז' אדר ב' התשע"ו
שברולט קאמרו/ צילום יחצ
שברולט קאמרו/ צילום יחצ

ג'נרל מוטורס ממשיכה לעדכן את הגרסאות השונות של השברולט קאמרו המיתולוגית וכעת אנו צפויים לקבל גרסת קונברטיבל פתוחה רעננה עם מנוע ארבע בוכנות בנפח 2 ליטרים שתוצג יחד עם גרסת קופה עם יחידת כוח זהה שמספקת 275 כוחות סוס ופועלת יחד עם תיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות או תיבה אוטומטית בת 8 מהירויות.

שתי הגרסאות החדישות תהיינה קלות משקל במידה רבה מהגרסאות הקודמות כאשר הקונברטיבל קלה ב-91 ק"ג מהדגם היוצא. אחד השיפורים המשמעותיים בדגם הפתוח הוא האפשרות לסגור אותו תוך כדי תנועה במהירות 50 קמ"ש בשונה מהדגם הקודם שבו הנהג נדרש לעצור לשם סגירת הגג. הקמארו הפתוחה וגם דגם הקופה ישווקו עם שלושה מנועים שונים ורמות אבזור מגוונות כאשר בג'נרל מוטורס סימנו את הפורד מוסטאנג כמתחרה ישירה ולכן השיפורים ההנדסיים והטכניים שהוטמעו בקמארו הם כתגובה ישירה למוסטאנג הוותיקה של פורד.

בשונה מתפיסת העבר כי גרסת אראס החזקה והמאובזרת ביותר תהיה רק במכוניות עם המנועים הגדולים במשפחה הרי שהפעם אומרים בשברולט כי גם הגרסה הבסיסית עם מנוע שני ליטר תזכה לקבל מיתוג אראס עם אבזור עשיר יותר לרבות פנסים חכמים בחזית, חישוקי 20 אינץ' לגלגלים, פנסי לד מאחור, בלמים חזקים של ברמבו, מערכת קירור שמן משופרת למנוע ועוד כמה תוספות ועיטורים שונים. הדגם הפתוח של הקאמרו צפוי לנחות בישראל לקראת סוף השנה.
שברולט קאמרו קונברטיבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד