י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הצצה בלעדית ומרתקת לספר חדש החושף את רזי הגרפולוגיה

"אני רואה כל הזמן המון סוגים של כתבי יד", אומרת אתי בורוכוב, מחברת הספר 'פנימיות הכתב' • "כמעט מדי יום מתחדדת אצלי ההבנה והכרה שאין אדם מושלם • בדקו עד כמה אתם סלחניים על טעויות של עצמכם

הצצה בלעדית ומרתקת לספר חדש החושף את רזי הגרפולוגיה

בערב חגיגי בהשתתפות עשרות נשים הושק ספרה החדש של אתי בורוכוב, "פנימיות הכתב". בורוכוב מציגה חידוש בספר, כחלק משיטת הלימוד הייחודית שלה. הגדרה החידוש היא "חשיפת סודות המקצוע" של עולם הגרפולוגיה, בכך שהיא מגלה את הבנת ההיגיון הגרפי, המאפשר ללמוד את החומר, לא רק כדקלום של תורת האבחון, אלא עם הבנה מעמיקה של ההיגיון העומד מאחורי העקרונות.

"אני רואה כל הזמן המון סוגים של כתבי יד", אומרת בורוכוב. "כמעט מדי יום מתחדדת אצלי ההבנה והכרה שאין אדם מושלם. התובנה הזו מביאה אותך לגישה מסוימת של הסתכלות על החיים. בריאה יותר, שלימה יותר. כשאדם פחות כאוב על החסרונות והמורכבויות שלו, הוא יכול להגיע להספקים וליעדים הרבה יותר חזקים. זו בעצם השליחות של חיי. לראות את הטוב, לגלות את האור שבכל אחד, ודרך זה להצמיח".

"כאשר אדם מודע לחוזקות שלו, למעלות שלו, הוא יכול להשתדל לפעול דרכם. וככל שהוא משקיע יותר בטוב, הרע מתגמד ונמוג. כך אמר תמיד הרבי מליובאוויטש: הדרך לגרש את החושך איננה במקלות, אלא בתוספת אור".

בלעדי ל'בחדרי חרדים': פרק מתוך הספר- האם אתם סלחניים לטעויות שלכם?




גרפולוגיה ניתוח כתב יד אתי בורוכוב פנימיות הכתב שיטת לימוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד